Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche

Aparthotel
Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche voor je op een rij gezet:

29 reviews over Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche in het Nederlands

Super

Linda Springer
20-10-2017

Geweldige locatie. Ligging naast shopping mall en Disney park is heel dicht bij. Kamer was schoon, alles aanwezig (behalve afstandsbediening) bedden sliepen goed. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden!

Oude reviews (archief)

Perfecte locatie en service!

ptenkate
23-12-2015

Wat een fantastische uitvalbasis om naar Disneyland te gaan! Metrostation is 5 minuutjes lopen. De service is werkelijk super. We kwamen om half 10 's morgens aan en officieel kan je pas om 15 uur inchecken. Maar ze keken welke kamer beschikbaar was en daar konden we direct in! Ook het feit dat je je auto onder het hotel kan zetten is mooi. Goed beveiligd. Kost wel 8 euro per dag, maar dat is het dubbel en dwars waard. Veilig gevoel. Appartement is eenvoudig, maar voldoet en is netjes en schoon. Eigenlijk ontbeten we er alleen en sliepen we er, want de rest van de tijd ben je weg. Ik kan het iedereen aanbevelen. Heerlijke bedden trouwens!

Met 2 volwassenen en 2 tieners naar parijs . In een appartement via veiling prima voor 2 dagen. Bedden waren oke wel wat hard.

Prima om er te slapen en overdag en s'avonds naar het centrium van parijs en een dag naar het disneypark.

disneypark neem zelf je eten (redelijk prijzig en vet).

3 goede dagen doorgebracht

p_troost1
23-1-2014

apaartement ziet er goed uit, prima bedden lekker ontbijt werd goed aangevuld, op loopafstad van euro disney paris, prima verblijf voor 3 dagen

Betaalbare onderkomen.

Sabrina Brouwer
30-10-2013

Na de beoordelingen zat ik toch wel in de rats, waar komen we terecht? Zelfs gelezen over een kakkerlak!!! Maar wij hadden het waarschijnlijk getroffen, schone kamer, goede bedden en frisse badkamer met frisse handdoeken! Op de gang stond een koffie machine en voor 50 cent s morgens een bak koffie. De auto inderdaad gratis geparkeerd op het terrein van het giga winkel gebied. Lopend naar Euro Disney is goed te doen zelfs met kinderen. Wij hebben genoten en omdat we via veiling waren en het betaalbaar was en omdat het frisse kamers waren. Zo zie je maar weer wat een verschillende meningen men kan hebben.

Prima hotel

Ron Rouschen
29-10-2013

Prima hotel voor 1 of meerdere dagen Disneyland. Wij hebben hier drie nachten overnacht. Niet het modernste hotel en ja er is niet alles perfect in de kamers. Maar voor te slapen en de prijs wat je ervoor betaald niks mis mee. Wij hadden dit hotel geboekt via veiling.

Kamer met slaapbank en klein kitchenette. Aparte slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel. Elke morgen twee straten verder vers stokbrood gehaald. Voor extra service betaal je apart zoals schoonmaken of nieuw beddengoed. Ideaal voor een bezoek aan Disneyland.

Mooi voorbeeld van frans hotel

arjan
1-9-2013

Nu twee keer geweest via een veiling aanbieding. Ligging voor eurodisney is top, kwaliteit echt triest. Hotel ziet er goed en modern uit aan de buitenkant. Binnen is de boel niet oud maar wel erg beschadigd. Twee keer nu van alles kapot in apartement van deuren die niet dicht gaan keuken waar de deurtjes half er uithangen. Het ergste is de schoonmaak, plakkende vloeren. Pis aan de muren in de badkamer. Jammer.. gemiste kans! Maar op zoek naar alternatief in de buurt van Eurodisney.

Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche** in Serris (Frankrijk) is een prima appartementenhotel nabij Disneyland Parijs en het winkelcentrum Val 'd Europe, ook Parijs zelf is goed met de nabijgelegen RER te bereiken.

Wij hebben er 5 dagen (4 nachten)gezeten en dat is goed bevallen. Wel moet je primitief kunnen en willen verblijven. Er is bijvoorbeeld geen waterkoker in de studio, plastic stoelen en wat loshangende gordijnrails e.d., maar als je daar geen moeite mee hebt is het een prima rustig overnachtingsadres. Het is niet schoon, hou daar rekening mee! Echt met de Franse slag schoongemaakt, op het oog lijkt het schoon, maar ga je met een doekje over de tegels, richels en kasten dan kom je heel wat vuil tegen en er liep ook een kakkerlak!

Ben dus meteen zelf gaan schoonmaken en daarna nergens last meer van gehad. Er wordt niet schoongemaakt tijdens je verblijf en ook worden de handdoeken niet vervangen dus neem die mee van huis.

Winkels erg dichtbij, handig!

vies vuil en slecht onderhouden

Andres
14-7-2013

Dit hotel is een schande dat dit 2 sterren heeft. Het is mar best dat ik niet veel betaald heb via vakantieveiling anders is het een schande dat ze hiervoor 163 euro per nacht durven vragen. De kamer was muf,de gordijnen hingen vol met gaten en waren zwart van de vuiligheid en stof. De muren waren dringend nodig aan een lekje verf. We willen er zelf niet aan denken wat er allemaal in het tapijt van de slaapkamer te vinden is, was deze was waarschijnlijk al een paar weken niet gestofzuigd.Ik raad ook aan voor het ontbijt in vald'europe te gaan nuttigen daar deze veel goedkoper is.Wij sliepen op de beneden verdieping dus konden wij de ramen ook niet laten opstaan tijdens ons bezoek aan parijs vanwege de veiligheid. Je kan de vensters niet kantelen.

Prima familie hotel voor een redelijke prijs

andre martens
7-5-2013

Zojuist terug van 2 overnachtingen in dit hotel

Hotel ligt op ongeveer 2 km vanaf Disneyland en is met een flinke wandeling toch nog goed te belopen zelfs met kinderen

Parkeren kan gratis om de hoek bij het supergrote winkelcentrum

Treinstation is ook heel dichtbij voor een dagje Parijs.

Het appartement had een ruim 2 persoons bed en een slaapbank wat ons echt meeviel want de matras daarvan van fris en lekker stevig

Verder heb je een koelkast en magnetron en een 2 pits elektrisch fornuis

Het enige minpuntje wat we ontdekten was de "wok restaurant" geur in de gang die ontstaat omdat natuurlijk meerdere nationaliteiten koken en die geuren daar samenkomen

Wij hebben daar geen gebruik gemaakt van ontbijt want dat kan je prima zelf regelen op je kamer

Zeer groot winkelcentrum werkelijk zeer dichtbij met mega supermarkt en heel veel winkels waar je zo een dag voor uit zou kunnen trekken

kortom prima hotel op prima locatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche in Serris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residence Sejours et Affaires Serris Rive Gauche scoort een 7.02 uit 10 op basis van 29 reviews.