Hotel Ibis Budget Orly Rungis

Hotel Ibis Budget Orly Rungis

Weer vandaag23°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Orly Rungis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Orly Rungis in het Nederlands

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch !!

winona
4-9-2015

Wij zijn in het valentijn weekend hier geweest, in een woord helemaal geweldig wat een super hotel, mooie inrichting modern de kamers zijn netjes en knus en de bedden waren alsof je op wolken sliep wat een heerlijke bedden dit heb ik nog nooit meegemaakt in geen een hotel, resort ter wereld! Het ontbijt was ook heerlijk en uitgebreid alles was vers super! personeel ook super aardig! wifi is hier ook gratis aanwezig. Wij komen hier zeker terug en bevelen het al onze vrienden en familie aan. metro en trein ligt tegenover hotel, en parkeer plekken bij hotel als je met de auto komt.

Gereisd Met partner in februari 2015

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Orly Rungis in Rungis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Orly Rungis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.