Hotel Residhome Roissy Village

Hotel Residhome Roissy Village

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Residhome Roissy Village voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Residhome Roissy Village in het Nederlands

Vreselijk slecht schoongemaakt app.

Daphne
19-7-2011

App zijn allemaal vrij nieuw, maar het is lang geleden dat ik een kamer heb getroffen die zo dramatisch slecht was schoongemaakt. Tot 3 keer toe heb ik een sleutel van een nieuwe kamer moeten halen aan de receptie omdat we 2 app met smerige lakens op het uitklap bed van de kinderen troffen of helemaal geen lakens. Na de 3e keer kwam de receptionist met nieuwe lakens waarbij hij nog wel even wilde melden 'this is not my job'. De wc pot hing los (werd geen actie op ondernomen) en de koelkast was ronduit smerig. Het ligt handig dichtbij de snelweg boven Parijs, maar ik zou hier nooit meer naar toe gaan. Beroerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Veel geblaat, maar weinig wol, erg weinig wol!

K. Schallier
5-8-2010

De enige reden waarom het hotel nog aangenaam is om te logeren is omdat het splinternieuwe gebouwen en dus kamers zijn. Over 3 jaar zou ik er zeker NIET willen logeren. De housekeeping moet normaal 1 maal per week komen, als ze al komen vergeten ze vaak zaken zoals een vuilniszak te ledigen, nieuwe handdoeken te leggen of toiletpapier. Wanneer je naar de receptie gaat, dan is het antwoord: "we hebben erg geen meer". Het draadloze internet is waardeloos. De verbinding kan standhouden voor een uurtje en dan signaal verliezen of soms al na 10 minuten... Het is heel instabiel en nutteloos als je iets via internet wilt doen. Ach ja het antwoord aan de receptie klonk: "ja we weten het maar wij kunnen niks doen, het is orange..." Ik heb problemen gehad met de tv en telefoon in de kamer... Ga je naar de receptie dan is steeds het antwoord "we gaan het fiksen" maar eigenlijk doen ze niks. Van de tijd dat ik er was stond ik minstens elke week aan de receptie. Veel beloftes, maar niks concreet!

Gereisd Alleenreizend in juni 2010

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residhome Roissy Village in Roissy en France (Val d Oise), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residhome Roissy Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.