Hotel Millennium Paris Charles de Gaulle

We hebben een aantal aanbieders voor Millennium Paris Charles de Gaulle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Millennium Paris Charles de Gaulle in het Nederlands

2005

weekend geweest van 11 maart t/m 13 maart, prettige kun je

carolina
16-3-2005

weekend geweest van 11 maart t/m 13 maart, prettige ontvangst, restaurant kun je heerlijk eten, zowel uitgbreid buffet als a la carte, prijzen redelijk, jammer dat bediening weinig tot geen engels spreekt!! dat voor een international hotel toch een must zou moeten zijn. Parijs makkelijk te bereiken.

Gereisd Anders in Wed Mar 16 2005 13:00:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Paris Charles de Gaulle in Roissy en France (Val d Oise), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Paris Charles de Gaulle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.