Hotel Ibis Styles Roissy Cdg

Airport hotelWeer vandaag26°12°
Hotel Ibis Styles Roissy Cdg
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Roissy Cdg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Styles Roissy Cdg in het Nederlands

Prima hotel op doorreis

Ellen
30-7-2016

Goede ligging, vlakbij de snelweg. Maar 1 nacht verbleven, op de terugreis vanuit het zuiden. Familiekamer met een tweepersoonsbed en een 2 persoons bedbank. Ruime kamer, schoon en goed sanitair. Drinken in de bar is prijzig. Het hotel ligt tussen veel andere hotels in, dichtbij het vliegveld. Geen geluidsoverlast van gehad trouwens. Ontbijt was simpel. Op loopafstand zitten wat eetgelegenheden. Op 2 minuten lopen zit een Japans restaurantje. Lekker gegeten, echter wel aan de prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Zeer proper .

Huysentruyt
19-4-2014

Alles vernieuwd , super kamer met 2 badkamers , goed ontbijt met vers fruitsap .

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Valt tegen

Sander
2-10-2013

Receptie spreekt slecht Engels, vreemde 'geur' op gangen naar de kamers. Lift die niet deed, reparatie ? wanneer ? Wifi was 'out of service' ivm onderhoud.. jaja.. moet dat 24 uur duren ? Ontbijt was erg simpel. Kamers zelf netjes, maar klein. Badkamer was wel erg netjes met mooi inloopdouche

Gereisd Zakelijk in oktober 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Roissy Cdg in Roissy en France (Val d Oise), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Roissy Cdg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.