Camping Municipal de l' Etang d' Or

2007

helemaal mee eens

jeanette roye
14-4-2007

helemaal mee eens. de ligging in het bos en aan het meer is leuk. camping staat echter bol van de vaste gasten die toch wel erg neerkijken op dat passantenvolk dat langsloopt met de rol onder de arm. nou ja, je staat dan ook niet op de beste plek. zij vaak wel. wel zicht op het water, muskusratten wisten de vuilniszakken te vinden. wel ruime plekken, zet die tent maar neer waar je wilt, alles kan. voor een paar dagen prima.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Mooi gelegen in bos met hele hoge bomen

C. Hardy
15-8-2005

Mooi gelegen in bos met hele hoge bomen. Sanitair netjes. Mini-kindertoilet aanwezig. Geschikt als passantencamping, maar ik zou er geen week willen blijven.

Gereisd Anders in augustus 2005

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal de l' Etang d' Or

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de l' Etang d' Or in Rambouillet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de l' Etang d' Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.