Camping Huttopia Rambouillet

Camping Huttopia Rambouillet
6,8

5 tips over Camping Huttopia Rambouillet

Heese, 17-8-2014
Ruim op, maak schoon, repareer en verlaag prijzen.
Anita, 17-8-2014
Met de trein vanaf station Rambouillet kun je in 35 min naar Parijs - Monparnasse. De abdij Vaux des Cernay is prachtig om te zien en daar te wandelen. En leuk om een mountainbike te huren en door de bossen te crossen.
Jeroen, 18-8-2013
Prima als uitvalsbasis voor Versailles en Parijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Rambouillet voor je op een rij gezet:

joostpeetoom, 17-8-2013
voor parijs per trein (37 min va Rambouillet naar Gare Montparnasse met de sneltrein) : parkeren kan goed bij station (betaling). Garage Seqoia kom je met dakkoffer niet in, bg parkeren ad andere kant van het spoor bij parkeerterrein 'prairie' kan dan prima.
Saskia Slim, 29-9-2012
Een dagje Parijs met de trein vanuit Rambouillet is een feest!