Camping Huttopia Rambouillet

5.9Staat v/h sanitair
5.7Zwembad
4.9Hygiëne

Camping Info

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Rambouillet voor je op een rij gezet:

56 reviews over Camping Huttopia Rambouillet in het Nederlands

• 8Lydia Verheijen29-08-2019

Wij hebben genoten!

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Huttopia in Rambouillet. Wij hadden een ‘tente canadiene’ gehuurd. Een mooie, Schoone en zeer compleet uitgeruste tent met lekkere bedden. De tenten lagen op een ruim terrein met uitzicht op het meer en goede sanitaire voorziening. Deze waren ook schoon en werden regelmatig schoon gemaakt. Terrein is mooi aangelegd. Er is een leuk speeltuintje en omdat het nagenoeg autovrij is ook erg prettig voor de kinderen. Het restaurant is mooi en het eten was goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad zag er netjes uit maar is inderdaad wel een natuurbad, daar moet je van houden. De activiteiten zijn leuk voor kinderen en het zijn er ook precies genoeg, niet zoveel dat het je vakantieplanning gaat bepalen maar zorgde wel voor een beetje extra. Ligging tov het mooie plaatsje Rambouillet is perfect vooral op de fiets door de bossen op de mooie fietspaden. Wij hebben genoten.

7Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    8Eetgelegenheden
    8Staat v/h sanitair
    8Hygiëne

• 6Wendy09-08-2019

Weinig eco voor veel geld

Wij zijn twee nachten gebleven. Het idee van een ecocamping is prima, maar uitwerking laat te wensen over. Er is een groot sanitair gebouw. Verspreid over de camping zijn beperkte sanitaire voorzieningen, maar hiervan is tweederde gesloten en dat in het hoogseizoen. Ontvangst is prima, plekken zijn aan de kleine kant. Wat wij absoluut niet eco vinden, is dat er geen vuilnisbakken op het terrein zijn en dat de centrale containers uitpuilen van het vuil en glaswerk. Dit werkt ongedierte in de hand. Wij betaalden voor twee hondjes, maar voor honden zijn geen voorzieningen (b.v. poepzakjes, vuilnisbakken). Wij hebben gegeten in het restaurant; het personeel kon de bestellingen niet aan. Twee medewerkers liepen uit hun neus te eten, terwijl het keukenpersoneel de benen uit hun lijf liep. Verder zijn er wel veel faciliteiten voor kinderen en is er een mooi natuurzwembad. Ligging voor een dagje Parijs is prima, goed te doen met de sneltrein.

4Prijs/kwaliteit
    6Eetgelegenheden
    5Staat v/h sanitair
    8Zwembad

• 6Jong gezin03-08-2019

Veel muizen op een mooie plek

Mooi terrein, plas en natuurzwembad met rondom steigers met stoelen. De tent trappeur II is verrassend ruim en mooi! Wij zijn echter van de vijf nachten na drie nachten vertrokken ivm muizen. Ik lag wakker van de knagende geluiden en tassen (waar niks in zat) kregen een gaatje alsnog op zoek dus naar voedsel. Over kleding keuteltjes, en in de keuken (alleen schone vaat aanwezig). Smerig. En met een baby die veilig wil kruipen wat ons betreft niet acceptabel. Ze dachten met ons mee en boden een cabane aan, een upgrade (als je naar prijs kijkt) tov de tent maar ook hier zag je ze binnen lopen. alsnog dus de spullen ingepakt. We kregen netjes de 2 nachten grotendeels retour. Heel goed zo veel aandacht voor de natuur en het ecologisch systeem. De huisjes moeten echter wel dichter gemaakt worden, om ongedierte buiten te kunnen laten. Nu kropen de muizen door alle kieren zowel tent als houten huisje in.

5Prijs/kwaliteit
    8Kindvriendelijk
    4Staat v/h sanitair
    1Hygiëne

• 7Dhr. Hoff01-08-2019

redelijk

Wij vonden de camping wat tegenvallen, terrein en meest huurtenten en huisjes hebben duidelijk een opknapbeurt nodig. Doorgangscamping. Wij verbleven maar 4 nachten en zaten in het bos net buiten het campeerterrein (Trappeur II tent), veel schaduw, geen probleem. Goede en goedkope treinverbinding met Parijs, neem wel de sneltrein.

6Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk

Met oudere kinderen

• 4Ellen31-07-2019

Jammer

Wat een drama camping. Plaatsen vallen tegen. Erg ongelijke grond. Verlichting 's avonds is ver te vinden. Grote ongemarkeerde boomstronken op de paden. Te weinig watertappunten. Geen noodplan en niets aangegeven. In nood smorgens niemand te bereiken. Antwoord apparaat. Prijs kwaliteit veel te duur. 1x nooit meer,,!!

2Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    3Eetgelegenheden
    3Staat v/h sanitair
    2Zwembad
    3Hygiëne

• 7rempaman20-07-2019

Leuke vakantie gehad

We hebben een fijne week gehad op een handige locatie een uur van het centrum van Parijs (TER trein naar Montparnasse en metro, tip neem een t+ of Paris Visit 5 zones). Het natuurzwembad was even wennen, door de groene algen, maar het water is aangenaam zacht. Wel beetje fris maar daar wen je wel aan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, helaas was de chalet cabane ondermaats voor de prijs, ook al was het hoogseizoen. Viel uit elkaar, maar de kinderen vonden locatie super want vlakbij de speeltuin. Grotendeels autovrij dus kinderen (4 en 7) konden met gerust hart naar NL vriendjes lopen verderop. Cafe à resto was een buffetrestaurant, met prima maar iets prijzige (kip/vega/vlees) burgers en pizza's. De zelfgemaakte friet vonden wij wel lekker, op aparte manier gebakken. Ook aanbod van lokaal speciaalbier, top! Wapen je tegen muggen, wij hadden plakhorren mee. Ik zat onder. Maar goed, je zit midden in natuur.

5Prijs/kwaliteit
    10Kindvriendelijk
    5Staat v/h sanitair
    9Zwembad

• 2018
    9Tamara07-08-2018

heerlijke camping in het bos met ruime plaatsen

Een mooie camping, midden in het bos. Zeer ruime plaatsen met eigen picknicktafel (comfort plus plaats). Wel volledig in de schaduw, maar bij 30+ graden juist top. Autovrij gedeelte midden in de camping. Veel verschillende soorten tenten, huisjes en canadiens, mooi aangelegd in velden. Mooi, ruim en zeer schoon sanitair gebouw. Restaurant met basisgerechten (pizza, burgers, patat) die prima smaken met voldoende zitplaatsen en vriendelijk personeel. Het natuur zwembad moet je van houden.. Veel dingen in de buurt om te zien en doen; Parijs, Versailles, Rambouillet en het bos.

9Hygiëne
    8Prijs/kwaliteit
    10Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

The manager, Responsable réservation, 19-11-2018

Dear Tamara, The whole team thanks you for your very nice comment. And we are happy to read that you have fully enjoyed your stay in our nature campsite. The natural setting of our campsite allows it to have beautiful shady pitches. We offer accommodation in wood or canvas. The goal is to always feel closer to nature. We hope to see you soon in our campsite. Kind regards,

• Oude reviews

5Christof06-08-2018

Prijs niet waard

Gezellig uitzicht van de camping en rustig gelegen. Bediening en aanbod in de taverne is beneden alle peil. De natuurlijke zwemvijver is wel heel natuurlijk, het water is volledig groen en alle kanten hangen vol wier. De bodem lijkt een echte schaatspiste. Huisjes zijn in orde.

5Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    1Zwembad
    2Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable réservation, 19-11-2018

Hello Christof, Thank you for your comment. It is true that our campsite is famous for its natural pool. But also for its simple and homemade catering. We hope to see you again on one of our Huttopia campsites to perfect your opinion. Kind regards,

Met oudere kinderen

• 2017
    6Elke21-09-2017

Nare manager

Wij waren hier een nachtje op doorreis. De camping leent zich daar prima voor. 's Avonds wilden we wat eten in het restaurant en we bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Tot twee keer toe vroegen we of we het voorgerecht eerst konden krijgen en daarna pas het hoofdgerecht. Toen het hoofdgerecht geserveerd werd hadden wij nog geen voorgerecht gehad en zeiden we dat we dat voorgerecht niet meer hoefden en dat we graag ons geld terug wilden (je moet vooraf betalen). De manager van het restaurant vertelde ons even later dat het onze eigen schuld was en dat hij het geld niet terug ging betalen. Hij was zo boos en agressief dat het angstaanjagend was. We hebben toch voet bij stuk gehouden omdat we het zo oneerlijk vonden en uiteindelijk heeft hij briesend en met trillende handen het geld terugbetaald. Om ons vervolgens niet meer te serveren!! Wij wilden graag nog een wijntje drinken maar hij weigerde! Vreemde, nare man. Wij gaan wel vaker naar Huttopia en de ervaring is toch dat ze best inflexibel en klantonvriendelijk zijn. Ook de belofte van rust en natuur wordt niet altijd waargemaakt en qua look en feel zijn de meeste Huttopia campings eigenlijk niet anders dan andere campings.

7Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    1Eetgelegenheden
    7Staat v/h sanitair
    7Hygiëne

The Camping team, Responsable réservation, 14-11-2017

Dear customer,

We thank you for your comment. However it is unusual to read this about our campsite. We are well known here to be friendly and to welcome our customers nicest that what happens to you.we are sorry about your feelings. we understand that the misunderstanding you had with your order left you a bad idea about us. Our staff try always to make you happy. We think "the langage" and a bad comprehensive situation didn't helped so. We will work on it bytheway. regarding to alcohol, we can decide to stop serving it if this leads to a situation which is already complicated. We think that this also put you in a bad position and think maybe the behaviour you saw was not acceptable for you.

We hope that you will have more pleasure on a next stay with us."

• 9Heese27-08-2016

Pracht van een Municipal

Ouderwetse geweldige municipal, aan rand van heerlijk Drome Provencaal dorp. Aan het zwembad municipal gelegen, zeer mooi inbegrepen zwembad. Bijna museaal! Wandelen en voor klimmen is hier Het Ding.

9Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    9Eetgelegenheden

5 tips over Camping Huttopia Rambouillet

• Jeroen, 18-08-2013

Prima als uitvalsbasis voor Versailles en Parijs.

• joostpeetoom, 17-08-2013

voor parijs per trein (37 min va Rambouillet naar Gare Montparnasse met de sneltrein) : parkeren kan goed bij station (betaling). Garage Seqoia kom je met dakkoffer niet in, bg parkeren ad andere kant van het spoor bij parkeerterrein 'prairie' kan dan prima.

• Saskia Slim, 29-09-2012

Een dagje Parijs met de trein vanuit Rambouillet is een feest!

0 vragen over Camping Huttopia Rambouillet

• SchaduwplaatsenAanwezig