Camping Huttopia Rambouillet

Camping Huttopia Rambouillet
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Rambouillet voor je op een rij gezet:

73 reviews over Camping Huttopia Rambouillet in het Nederlands

Een mooie camping, midden in het bos. Zeer ruime plaatsen met eigen picknicktafel (comfort plus plaats). Wel volledig in de schaduw, maar bij 30+ graden juist top. Autovrij gedeelte midden in de camping. Veel verschillende soorten tenten, huisjes en canadiens, mooi aangelegd in velden.

Mooi, ruim en zeer schoon sanitair gebouw.

Restaurant met basisgerechten (pizza, burgers, patat) die prima smaken met voldoende zitplaatsen en vriendelijk personeel.

Het natuur zwembad moet je van houden..

Veel dingen in de buurt om te zien en doen; Parijs, Versailles, Rambouillet en het bos.

Prijs niet waard

Christof
6-8-2018

Gezellig uitzicht van de camping en rustig gelegen. Bediening en aanbod in de taverne is beneden alle peil. De natuurlijke zwemvijver is wel heel natuurlijk, het water is volledig groen en alle kanten hangen vol wier. De bodem lijkt een echte schaatspiste. Huisjes zijn in orde.

Ne venez pas en juin portable 0 réseau

Grassy
30-6-2018

Restauration zero les serveurs sont en nerveux 10 et insulte les client qui sont pas content faite la queue pour les pizza en silence. Le lendemain pour les personne de l accueil vienne vous proposer 2 cafes gratuit pour s excuser camping a fric

Nare manager

Elke
21-9-2017

Wij waren hier een nachtje op doorreis. De camping leent zich daar prima voor. 's Avonds wilden we wat eten in het restaurant en we bestelden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Tot twee keer toe vroegen we of we het voorgerecht eerst konden krijgen en daarna pas het hoofdgerecht. Toen het hoofdgerecht geserveerd werd hadden wij nog geen voorgerecht gehad en zeiden we dat we dat voorgerecht niet meer hoefden en dat we graag ons geld terug wilden (je moet vooraf betalen). De manager van het restaurant vertelde ons even later dat het onze eigen schuld was en dat hij het geld niet terug ging betalen. Hij was zo boos en agressief dat het angstaanjagend was. We hebben toch voet bij stuk gehouden omdat we het zo oneerlijk vonden en uiteindelijk heeft hij briesend en met trillende handen het geld terugbetaald. Om ons vervolgens niet meer te serveren!! Wij wilden graag nog een wijntje drinken maar hij weigerde! Vreemde, nare man.

Wij gaan wel vaker naar Huttopia en de ervaring is toch dat ze best inflexibel en klantonvriendelijk zijn. Ook de belofte van rust en natuur wordt niet altijd waargemaakt en qua look en feel zijn de meeste Huttopia campings eigenlijk niet anders dan andere campings.

The Camping team, Responsable réservation, 14-11-2017

Dear customer,

We thank you for your comment.

However it is unusual to read this about our campsite. We are well known here to be friendly and to welcome our customers nicest that what happens to you.we are sorry about your feelings. we understand that the misunderstanding you had with your order left you a bad idea about us. Our staff try always to make you happy. We think "the langage" and a bad comprehensive situation didn't helped so. We will work on it bytheway.

regarding to alcohol, we can decide to stop serving it if this leads to a situation which is already complicated.

We think that this also put you in a bad position and think maybe the behaviour you saw was not acceptable for you.

We hope that you will have more pleasure on a next stay with us."

super

sassou
30-10-2016

On a adoré ce séjour ,un peu difficile à trouver la cabane au début mais bon...

Sinon excellent!

Nous reviendrons en famille avec grand plaisir. Tout le personnel est particulièrement accueillant et attentif.

retour aux sources

ju
    9-10-2016

Un moment privilégié ou qui nous a permis de nous retrouver, redécouvrir les jeux de société au coin du feu, de discuter... dans un cadre idyllique !

A conseiller fortement! D'autant que l'équipe est vraiment disponible!

super séjour

adeline
      2-10-2016

Nous avons passé un très agréable week end. Accueil et service au top. Personnel disponible et souriant .

very beautiful and relaxing

jenny
        28-8-2016

Everything excellent especially reception staff who were very helpful. such a beautiful setting and well designed. Thé only problem is the dangerous Moss on the timber decking round the pool with manu people and children walking carefully but still slipping over. Needs rubber mats on wet areas.

Pracht van een Municipal

Heese
          27-8-2016

Ouderwetse geweldige municipal, aan rand van heerlijk Drome Provencaal dorp. Aan het zwembad municipal gelegen, zeer mooi inbegrepen zwembad. Bijna museaal! Wandelen en voor klimmen is hier Het Ding.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Rambouillet in Rambouillet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Rambouillet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Rambouillet scoort een 7.41 uit 10 op basis van 73 reviews.