Hotel Le Dauphin

7.8Goed

Frankrijk, Ile de France, Puteaux (Hauts de Seine)

7.8Goed

13 reviews over Hotel Le Dauphin

• 9Nathalie Van Bossuyt27-05-2012

Klein maar gezellig

Klen maar gezellig hotelletje. Vriendelijk personeel en nette, probere kamers. Eén minpuntje: niet voldoende tafels bij het ontbijt, je moest er wachten tot er een tafel vrij was. Wij hadden een leuke vakantie om nooit te vergeten

Gereisd met partner in december 2011

• 5Heinen07-07-2009

Wat een afknapper

Toen we arriveerden om 14.00 uur was de kamer nog niet schoon?? Pas om 16.00 uur!! Dit is niet normaal, ik werk zelf in een hotel. Toen ik er iets van zei ging de receptioniste gewoon met een collega in het frans spreken echt onbeschoft!. Maar snel al La Defense gaan verkennen echt super. Bij terugkomst konden we eindelijk naar de kamer Wat een telleurstelling echt smoezelig met een gat in de badkuip, vond het net een bordeel. Ontbijt niet veel bijzonders pfff. S'avonds kun je enkel een blikje drinken krijgen, dat er geen bar is is ook raar, na steeds die lange wandelingen overdag kun je s'avonds wel een lekker drankje gebruiken. Zal hier nooit meer komen en zeker niet aanraden voor € 20.00 p.n. meer zit je veel beter. Paris heeft mijn hart veroverd, maar het hotel vergeet ik liever! Echt vies met onaardig personeel!

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Locht17-05-2009

Erg leuk voor een keer

Een minpunt van het hotel was dat de kamer aan de kleine kant was, met name de douche was erg klein en de kop van de kraan kon niet zo hoog dat we er goed onder konden staan. Maar ja wij Nederlanders zijn gemiddeld dan ook groter dan de Fransen. En het was niet zo erg dat we er niet een paar dagen mee toe konden. Het was verder wel zeer schoon en netjes, het personeel was behulpzaam. Ook leuk was dat niet alleen de kamer lekker rook, ook als je het hotel binnen kwam was er een heerlijke geur in alle ruimtes. Daarnaast was de verbinding met de metro en daarmee dus ook het centrum goed. Kortom leuk voor een keer

Gereisd met partner in mei 2009

• 8v&w04-05-2009

Ligging ideaal , ontbijt minder

Net terug van weekendje parijs. Hebben het kado gekregen dus moesten hotel niet betalen. Anders zou ik dit niet zo 'n goede prijs kwaliteit vinden. Personeel was wel zeer vriendelijk. Ontbijt stelde niet veel voor, vind ik. 10 min stappen tot aan metro.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Philip & Martine21-02-2009

Idieal

Gelegen ongeveer 15 Minuten buiten Centrum Parijs. Via Metro en openbaar vervoer gemakkelijk te bereiken. Hotel mooi , zeer vriendelijk, Ontbijt voldoende keuze. Kamer echter zeer klein, badkamer nog kleiner. Toch Leuk om te gaan.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Jacqueline13-08-2008

Super Knus Hotel

Super knus hotel, met gezellige kamer, schoon en elke dag schone handdoeken. Het ontbijt was perfect, en het personeel is heel erg vriendelijk. Kortom een aanrader. Een groot minpunt is dat het vrij ver van het centrum af ligt. En erg ver lopen van de metro. In de wijk waar het ligt is niets te beleven. Ondanks het fijne hotel, zouden wij voortaan toch een hotel zoeken in het centrum van Parijs.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7koppel04-08-2008

OK voor Parijs

Leuk klein hotel, prima voor een paar overnachtingen, enkele opmerkingen: - geen overlast van anderen gehad - ontbijt redelijk - geen diner, alleen roomservice via de Italiaanse buren - parkeren voor 12 euro per dag in garage, waren wel maar 8 plaatsen, dus waarschijnlijk af en toe pech - zeer rustige buurt, na 22.00 uur nergens meer iets open (ook geen terrasje) - vriendelijke (meest) Engels sprekende bediening. - kamer was schoon maar wel klein, badkamer met bad waar je je kon douchen, ook schoon - met goed werkende airco - kamers waren pas tegen de avond klaar - voor Parijs goede prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Vanessa05-05-2008

Net terug van een weekendje Parijs. De kamers zijn inderdaad niet groot,maar wel verzorgd!De muren mochten wel wat dikker zijn(vooral bij luidruchtige of hardhorige buren (TV)). Het personeel is er heel vriendelijk. Het hotel ligt op 10 min. van het metrostation, maar ligt ideaal als je 's avonds eens wil ontsnappen aan de grote drukte van Parijs. Er is ruime keuze in het ontbijtbuffet.Echt een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd met partner in mei 2008

• 7I.M.H. Verkerk29-04-2008

De treinreis verliep voorspoedig.

Het hotel is wel geschikt voor een weekend en als je er niet te vaak verblijft, de kamers en vooral douchekabines zijn namelijk aan de krappe kant. Aan de andere kant goede service en vriendelijk personeel. Het hotel ligt ver van het centrum af maar er is een metrostation op loopafstand (10 minuten) Al met al een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in april 2007

• 8jong koppeltje11-02-2008

Vriendelijk personeel. Ideaal gelegen, op een 10-tal minuten van een metrostation, doch zeer goed bereikbaar met de wagen. Het hotel heeft een parking, maar die was volzet. Parkeren kon op straat. Ontbijtbuffet tot 10u en werd aangevuld, doch niet voordat de schotel helemaal leeg was. Het enige nadeel was dat alles zeer klein was: maximum een meter rond het bed in de kamer, klein bad en toilet tussen bad en muur, doch zeer weinig ruimte. Ook positief waren de bedden zonder voeteinde (ik ben te groot voor een standaardbed). Niet om hele dagen op je kamer te zitten, maar om te slapen en onbijten zeer goed. Het enige waar we last van hadden, waren de lawaaierige engelsen die de 2de nacht rond 4u dronken toekwamen.

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Le Dauphin info