Sorteren

prachtige plek

hennie de kock
    16-2-2013

Ben hier reeds driemaal geweest 5-4-2008 / 25-3-2009 / en 13-5-2010

We hadden ons goed op de gesteld

Vooral als rustplaats en doorgang naar parijs.

Wordt beheerd door een jong gezin die er alles aan doen de gasten het naar de zin te maken maar tevens de gasten ook met rust te laten zodat je het idee hebt dat je eigenaar van het kasteel bent voor enige dagen.

We hebben het al de drie keren reuze naar ons zin gehad.

Zijn echtgenote is uiterst vriendelijk en intelligent maar loopt daar niet rond om de gasten te plezieren, ze heeft haar handen vol aan haar jonge gezin.

Ik kom daar als doorgang en voor mijn rust en die is uitmuntend.

Heb een aantal negatieve kritieken gehoord bij de beoordelingen.

Zoekt U luxe pak dan het hilton in Parijs daar hebt U luxe helaas geen rust hihi

Ga er binnenkort weer heen, helaas ben ik nu alleen maar dat weer houd mij er niet van Chaalis en Parijs te bezoeken.

Groetjes Hennie

Wat een ervaring!

Mulder
    6-9-2012

Had niet alle berichten gelezen, dus onbevooroordeeld kwamen we aan. Prachtig chateau, mooi landgoed, achterstallig onderhoud, maar kijk daar door heen en het is een juweeltje. Wij waanden ons in een echt spookslot. Wat kun je daar veel van maken! Handen jeukten om eens lekker schoon te maken, maar leg het naast je neer en geniet! Heerlijk om na drukke dag in Parijs daar neer te strijken. Neem flesje wijn mee, even op bordes in de avond en genieten! Vriendelijke ontvangst, ontbijt prima, alleen alles verschrikkelijk stoffig. Zou er graag de bezem door heen halen en iets neer zetten om koffie te maken, dat is heel fijn bij aankomst! Heb uiteindelijk water gekookt in keuken beneden en oploskoffie (mee) gemaakt. Ga ook kijken op de camping en naar de moestuin! Naar parijs, auto naar de pheriferique, daar in garage en door met metro, super! Ook voor disneygangers een aanrader, de rust is fenomenaal. Alleen die klopgeest, haha. Kom zeker eens terug!

Aanrader!

Merle
    28-8-2011

Dit jachtslot is echt een aanrader. Het kasteel is geen luxe hotel met alle toeters en bellen maar een verblijf met een verhaal. De sfeer is heerlijk. Als je heel de dag in de drukte van Parijs heb gezeten kom je na 20 minuten rijden in een oase van rust.

De ligging is prachtig en in de vroege ochtend lopen de reeen voor de deur langs.

De kamers zijn in oude glorie gerenoveerd. Met franse curiosa ingericht. De meeste kamers hebben gedeelde douche en wc op de gang, maar dit is geen enkel probleem. Het ontbijt was prima met croissant, beleg , stokbrood, koffie, thee en verse sap uit eigen tuin. Er is een beheerder aanwezig die alles doet en regelt rondom het kasteel. We kregen zelfs een hele rondleiding over het landgoed. Er zijn verder geen voorzieningen dus neem zelf een lekker wijntje mee.

Zoals gezegd verwacht geen luxe afgewerkt hotel maar als je dit in je achterhoofd heb ga je unieke belevenis ervaren met de echte oude sfeer. Wij zijn nu 2 keer geweest en gaan zeker vaker komen

mooie groene omgeving

Franca
    12-7-2010

Wij verbleven twee nachten in dit chateau. Vriendelijk ontvangst, waarbij we direct een korte rondleiding kregen met een uitleg over de historie van het kasteel.

Een mooie tuin, voor rustzoekers absoluut een geschikte plek. Maar ook voor kinderen, want onze zoon had alle ruimte om een balletje te trappen, zonder tot last te zijn.

Het enige nadeel vonden wij de wat muffe (vochtig?) lucht die in het kasteel hing. Maar zodra je buiten bent, is dat snel vergeten. Verder heeft het kasteel wel een opknapbeurt nodig, maar die plannen zijn al aanwezig hebben we begrepen van Hans. Het was tijdens ons verblijf zeer warm, dus een zwembad, al is het een kleintje, zou heerlijk zijn :-)

Als God in Frankrijk

Jan
    4-10-2009

Op doorreis in augusus naar de Dordogne zijn we hier 3 nachten verbleven met 2 kinderen (3&4jr). Speeltoestel aanwezig en een groot landgoed om in te wandelen. Wij hadden een familiekamer (2e etage)die heel erg ruim is en prima bedden heeft.Douche en toilet delen, maar dat is geen probleem. Babyfoon meegenomen, zodat we 's avonds beneden buiten een wijntje konden drinken. Gastheer erg vriendelijk en behulpzaam. Lokatie is prima van station, maar in augustus kan je ook prima met de auto Parijs in. In iedergeval een aanrader en wij gaan dit vaker als doorreis gebruiken.