Camping Iris Parc Le Chêne Gris

6.4Voldoende

• 6.8Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Iris Parc Le Chêne Gris ligt vlakbij Parijs. Houd er rekening mee dat deze camping veel als doorreiscamping wordt gebruikt. De camping heeft een zwembad, restaurant en bar. Door de ligging is de camping ideaal om een bezoek te brengen aan Parijs of EuroDisney. Het treinstation hiervoor ligt vlak naast de camping.

1114 reviews over Camping Iris Parc Le Chêne Gris

• 2019
    7Carola30-12-2019

Aanrader

Animatie is top voor de kinderen, doordat de camping niet al te groot is kunnen de kinderen heerlijk hun eigen gang gaan waardoor ik als (alleenstaande) moeder ook echt vakantie had!

• 6Staat v/h sanitair

• 8Kim20-10-2019

Ideale basis omgeving Parijs

Zeer centrale camping, vlakbij Parijs (station stopt voor ingang camping) en in 25 minuten met de auto bij Disneyland Paris. Ons verblijf in de herfstvakantie was prima, ontspannen sfeer. Drankje doen op terras (heaters) terwijl kinderen in kleine binnenspeeltuin spelen en daarna hapje eten. Was rustig maar wel levendig door NL kampeerders met name. Zijn naar Disney geweest en ook dag naar Sea Life op 15’min rijden gelijk met enorme shopping mall. Je kan veel doen in de omgeving (kattenpark, Meaux, Provins) in elk seizoen en bij mooi weer nog leuk zwembad ook voor erbij. Op 4 min rijden heerlijke bakker. Volgend jaar zouden we zo terug gaan prijs-kwaliteitverhouding is top!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Anne, manager, 22-10-2019

Beste Kim,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling en de tips voor andere reizigers. Wat super dat jullie zo genoten hebben. De ligging van de camping is inderdaad ideaal voor leuke dagtrips. We hopen jullie volgend jaar nogmaals te verwelkomen op onze camping.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Ruben25-09-2019

Leuke vakantie

Leuke vakantie gehad. Lekker zwembad. Elke avond kinderdisco, leuk indoor speelplaatsje (was wel behoorlijk vies) prima eten. Leuke camping voor bezoek aan disneyland en parijs. In de omgeving verder nog wel leuke parken.

• 7Eetgelegenheden

Beste Ruben,

Dank voor julllie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie van een leuke vakantie op onze camping hebben genoten. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Michele17-09-2019

Prima camping helaas vies sanitair

Na alle recensies gelezen te hebben waren wij op het ergste voorbereid... maar moet zeggen dat het ons echt is meegevallen. Het personeel is super vriendelijk en probeert echt iedereen het na de zin te maken. Zwembad is vooral leuk voor kleine kinderen maar prima om even af te koelen. Voor het hoogseizoen is dit te klein. Bar was gezellig en prima gegeten in het restaurant. Tent was prima in orde. Het sanitairgebouw was eigenlijk altijd vies, altijd plukken haren in de douche en wc’s zonder bril waren niet altijd schoon. Wel altijd Wc papier aanwezig. Tip voor de schoonmaken kook een Kärcher dit is echt nodig! En we zagen haar met 1 doekje alles doen, dit kan echt niet. Wij vinden het verder echt een leuke camping maar vanwege het vieze sanitair komen wij hier niet meer terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Beste Michele,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben op onze camping. Ik geef jullie aandachtspunten met betrekking tot de schoonmaak direct door aan onze directeur op de camping. Dit is uiteraard niet wat u van ons zou mogen verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Edwin Middelkoop15-09-2019

Super netjes, mooie glamping caravan, alles netjes

Camping om Parijs en Eurodisney te bezoeken.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Beste Edwin,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling! Wat geweldig dat jullie zo genoten hebben op onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Elly03-09-2019

oke voor doorreis

Hier 1 nacht verbleven in een Waikiki Premium, op zich een keurige caravan,moest wel de vaatwasser van de vorige gasten leegruimen en alles staat best dicht op elkaar. Eerste ontvangst matig, konden ook niet n uurtje eerder in de caravan en werden verzocht om om 16.00 terug te komen. tweede ontvangst was heel vriendelijk ( er stond dus een andere mevrouw ) Wat mij opviel is dat de deur van de receptie heel vies en zwart was rond de deurklink, was zeker niet van 1 dag. Zwembad is klein en ondiep, is alleen leuk voor kleine kinderen.binnenzwembad wel diep maar klein en met 31 graden wil je graag buiten zwemmenJammer,want ik had gehoopt om na de autorit nog even lekker te zwemmen. Het restaurant zag er wel gezellig uit,maar niet gegeten. Camping is wel geschikt voor bezoek pretpark oid ,treinstation ligt er naast , of voor doorreis, maar wij waren blij om na 1 nacht de camping te verlaten en naar huis te rijden.

Beste Elly,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat jammer dat onze camping niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Op onze voucher staat aangegeven dat inchecken vanaf 16.00 uur kan plaatsvinden. Wij kunnen hier geen uitzondering in maken omdat ons schoonmaakteam alle accomodaties moeten schoonmaken en moet controleren. Gelukkig zijn jullie uiteraard - wanneer jullie wat vroeg arriveren - altijd welkom op ons terras voor een kleine versnapering.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Luis30-08-2019

we vonden shit van mensen in het zwembad

Na 4 dagen vond mijn 11-jarige dochter stront in het zwembad. absoluut een ervaring heel slecht voor iedereen

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Beste Luis,

Dank voor jullie beoordeling. Wij betreuren uiteraard het voorval waarvan wij direct op de hoogte zijn gesteld. Ook wij vinden het schokkend dat een gast klaarblijkelijk de hygiene niet nauw neemt. Wij doen er alles aan om onze gasten een prima vakantie te bieden en vinden het dan ook teleurstellend dat wij er in jullie geval niet in geslaagd zijn.

• 3Lianne29-08-2019

Nooit weer!!! Gelukkig disneyland dichtbij..

VRESELIJK!!!!!! Mensen doe dit niet! Sanitair ALTIJD vies ik zeg gerust te goor om er te douchen. Was altijd opzoek naar een redelijke schone douche. Waterdruk van de douches echt niet normaal..of er kwam bijna niks uit en stond je tegen de muur aan of straal was knoeterhard. Man man man wat een ellende! Wc 's ook ALTIJD vies ..moest altijd eerst even kijken welke schoon was ..echt heel erg! Ik snap niet dat er niet beter word schoon gemaakt en wat aan de waterdruk gedaan word.. Zo kan je mensen niet laten douchen en naar de toilet gaan!!! We huurden een tent en die was prima. Een dode rat naast de tent was echt verschrikkelijk goor en schrok daar echt van want heb dat nog nooit meegemaakt op een camping. Langer dan een week moet je echt niet naar deze camping gaan want dan verveel je je gigantisch. Zwembad was wel leuk. Speeltuintjes veel en veel te klein. Animatieteam tja wat moet ik daarvan zeggen..ze deden hun best Enzo enzo enzo.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Beste gast,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. In het geval u overlast heeft verzoeken wij direct melding hiervan te doen bij onze receptie zodat zij passende maatregelingen kunnen treffen. Onze oprechte excuses voor de overlast.

• 5Robert29-08-2019

Net niet

Na 2 jaar irisparcs te hebben bezocht tot volle tevredenheid en wij dit jaar bij yelloh village ( le ranch) een topvakantie hebben gehad, viel Le chene gris zeer tegen. Barpersoneel en onderhoudspersoneel sanitair zeer vriendelijk, maar de overigen zouden eens dagelijks rond moeten lopen om de huidige kwaliteit te zien. Overal ligt troep. Zwembad op grens van gevaarlijk door uitstekende schroeven tussen de gladde planken. De kampeerplaats lag nog vol rotzooi. Campinggasten die de wegen op het park als circuit gebruiken. Gelukkig was het maar voor een paar dagen en was het uitstapje naar Parijs prima. Eten redelijk, alleen stokbrood voelde oud aan. Met een beetje extra aandacht zou het best een mooi park kunnen zijn

• 6Staat v/h sanitair

Beste Robert,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons dat onze camping niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Jullie feedback heb ik direct gedeeld met de directeur van de camping. Wij zullen direct onderzoeken hoe wij passende maatregelingen kunnen treffen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

• 4B van Bokkem21-08-2019

Erg jammer van de camping, daar heb je niks aan.

Reisgezelschap: Gezin met 3 kinderen (1, 13, 16) Conclusie: Ga hier alleen heen als je een uitje in de buurt hebt en eet buiten de camping. Omdat er zoveel te vertellen valt, maak ik er maar een lijstje van: Vol met Nederlanders, geeft voor mij geen vakantie gevoel; Vooral gericht op huisjes; Er is nihil te doen voor oudere kinderen; Animatie is max 3x een half uur per dag voor kleine kinderen; Speelhoek was afgesloten; Binnenzwembad gevaarlijk om in te zwemmen met kleine kindjes, van wegen drukte en spelende kinderen; Buitenzwembad was wel erg leuk; Familie aan de race van het frituurvet; Stokbrood was hard en leek van gister; Prijzen duur (zoals frankrijk gewend is), en daarbovenop hebben ze 30 gegooid; Geen variatie in verse broodjes; Sanitair, geen warm water bij de afwas, douches veel te koud, veel te weinig wc's en alles constant smerig; Ratten naast de tent gehad, te grootte van mijn kat. 2x.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair