WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°3°
6,6

Omschrijving
Camping Iris Parc Le Chêne Gris ligt vlakbij Parijs. Houd er rekening mee dat deze camping veel als doorreiscamping wordt gebruikt. De camping heeft een zwembad, restaurant en bar. Door de ligging is de camping ideaal om een bezoek te brengen aan Parijs of EuroDisney. Het treinstation hiervoor ligt vlak naast de camping.

996 reviews over Camping Iris Parc Le Chêne Gris in het Nederlands

Niet voor herhaling

Christel,
21-1-2019

Voor een door reis naar het zuiden is het een prima camping. Of als je naar Parijs wil. Maar voor een volledige vakantie geen aanrader.

Eten was er prima, maar soms moest je er lang op wachten. Te weinig personeel.

Personeel was aardig, maar kon de drukte niet aan.

Animatie deden hun best, maar zat geen variatie in. Volgens mij week in, week uit hetzelfde.

Zwembad te klein voor het aantal gasten, houten platen bij het zwembad echt een nadeel. Mijn dochter zich flink verwond door erop uit te glijden. Receptie wisten er geen raad mee met de wond.

Goede plus punt is treinstation voor de deur, zit je binnen 45 minuten in Parijs.

Supermarkt schandalig duur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Anne, manager, 1-3-2019

Beste Christel,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Jullie aandachtspunten heb ik direct gedeeld met de directeur van de camping en we gaan dit voor komend seizoen zeker verder optimaliseren. Hopelijk tot ziens op één van onze andere Iris Parc campings.

We zijn hier vorig jaar mei vakantie geweest. Het was een fijne camping met zeer vriendelijk personeel. Zo hebben wij dit wel ervaren. Wij zaten in de Waikiki wat ons erg goed bevallen was. Enige minpunt was dat er geen televisie in zat maar dit nodigt dan ook weer uit om lekker een spelletje met elkaar te doen. Was een erg fijne vakantie. Wij gaan dit jaar weer deze camping bezoeken. Nu voor meerdere dagen.

TIP: Wanneer je vaker van plan bent om naar Disneyland Paris te gaan, neem dan een jaarkaart. Dagtickets zijn tegenover deze prijs erg duur. En neem dag tickets voor Parijs, aan de receptie van de camping. Dit is trein, bus en metro voor 24 uur.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Anne, manager, 11-1-2019

Beste Daniel,

Hartelijk dank voor jullie prachtige beoordeling. Wat super om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dat is voor ons het allermooiste compliment. Wij kijken uit naar jullie komst dit jaar en hopen dat jullie weer net zo kunnen genieten! Dat gaat vast lukken.

persoonlijk nooit weer zoals we het beleefd hebben

C.Gerlofsma,
27-10-2018

Toch ben ik niet zo te spreken over de accomodatie.

Stacaravan Tahiti is voor 7 personen, we waren in dit geval met 6 maar vonden het erg krap, zeker als je het keuken gedeelte als slaapvertrek moet gebruiken.

De stretcher uit de slaapbank is leuk bedacht maar kraakt bij erg de kleinste beweging, wat iedereen heeft wakker gehouden, uit ellende de matrassen op de vloer gelegd.Er lagen dekens in de accomodatie ipv dekbedden en niks extra dus in deze tijd heb je het echt koud.Inderdaad er is een kachel die hebben we ook gebruikt, maar nu de mobiele airco/kachel combinatie.Echt heel goed bedacht voor de zomer en dat er een kachelfunctie inzit, maar de pech dat de batterij leeg was van de afstandbediening, gelukkig had ik zaklampjes bij me met AAA batterijen dus probleem opgelost.De Airco motor is verbonden dmv draagsteunen aan de stacaravan, dat is heerlijk als je ligt te slapen,veel gebrom en getril.

Er zijn nog een aantal punten !!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Anne, manager, 9-11-2018

Beste familie Gerlofsma,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. In de eerste plaats spijt het ons dat de camping niet op alle vlakken aan jullie verwachting heeft voldaan! Onze stacaravan Tahiti is geschikt voor 6 personen, maximaal 4 volwassen. Het is uiteraard heel vervelend als een stretcher kraakt. In dergelijk geval adviseren wij direct contact op te nemen met onze receptie die het probleem zo snel mogelijk zullen verhelpen.

Fijne camping om Parijs te bezoeken

Helen Termaat,
26-10-2018

Camping voor een midweek geboekt om de stad Parijs te bezoeken. Trein ligt pal naast de camping maar zorgt voor weinig overlast. De treinkaartjes kun je kopen bij de receptie, je kunt dan de gehele dag in Parijs reizen met trein en metro. Dit gaat heem gemakkelijk.

Vriendelijke Engelse en soms ook Nederlands sprekende medewerkers bij de receptie en restaurant. Wij hebben tweemaal lekker gegeten in het restaurant, ook bij de bar kun je fijn zitten terwijl de kinderen in het overdekte speeltoestel spelen. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Anne, manager, 9-11-2018

Beste Helen,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben! Het is inderdaad een ideale camping om met de trein Parijs te ontdekken. Hopelijk tot een volgende keer.

Beloven en niet doen.

Ton,
11-9-2018

We hadden 8 dagen geboekt voor Waikiki.

Pluspunten: treinstation voor de deur en bezoek aan Parijs met in 50 minuten naar Gare de L'est voor een kleine 20 euro p.p. incl. vervoer in Parijs in metro en bus.

Negatief: Geen Wifi. Kan je kopen, maar werkt niet of heel slecht.

Kortbij is Eurodisney, 20 minuten met auto, maar kaartjes kopen op camping is erg duur.

Borg 150 euro. Zou teruggestort worden, maar nog steeds niet gebeurd (maand later)

Bij aankomst bleek van alles kapot te zijn en niet aanwezig te zijn. Wel opgelost.

Voor tieners weinig te doen, druk zwembad, geen vertier en contact. Er is wel een voetbalveld, bij de uitgang links de berg af en na 400 meter, maar dit ontdekte we pas na 5 dagen. We zijn 2 dagen eerder terug gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Beste Ton,

Dank je wel voor jullie beoordeling en feedback. Wat jammer dat onze camping niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Dat spijt ons uiteraard.

Wij gaan onmiddelijk onderzoeken waarom jullie de borg nog niet retour ontvangen hebben. Normaal gesproken duurt dat gemiddeld 15 werkdagen. Wat betreft de Disneytickets, verkoopt de camping dezelfde tickets als Disneyland Parijs zelf. Er zou dus geen prijsverschil mogelijk kunnen zijn.

Super!

H. Kroeze,
10-9-2018

We zijn in juli hier geweest in n Waikiki caravan, was ook prima op een zeer krakende vloer na. Afgelopen dagen hadden we een Tahiti caravan, mooie plaats, fris modern interieur. Medewerkers zijn vriendelijk en aan de bar is het gezellig. Kortom, wij komen zeker terug. Super te combineren met Parijs en Disneyland

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Beste familie Kroeze,

Wat een prachtige beoordeling en wat super dat jullie dit jaar twee keer op onze camping zijn geweest. Dat is voor ons toch altijd het allermooiste compliment. Heel veel dank en heel erg graag tot ziens!

goede camping maar geen ingerichte tent huren!

Bart Nieborg,
9-9-2018

Tot 2 keer toe in 2 tenten last van bedwantsen gehad, naar het ziekenhuis er voor geweest en al. Na een verhuizing van een ingerichte tent naar een andere opnieuw bedwantsen. We kregen met moeite wasmunten als compensatie. Na de eerste tent waren de wasmachines defect dus moesten we alles uitwassen in een wasserette in een nabijgelegen dorp. Nalatig receptie personeel, zeker na de 2e keer. Dit vonden wij geen passende maatregel en reactie.

Verder waren de faciliteiten waren prima en uitgebreid genoeg.

de locatie is ook wel goed, zeker voor Parijs.

Wij raden op deze camping in ieder geval de ingerichte tenten af.

Beste Bart,

Dank voor je beoordeling en feedback. Het spijt ons dat jullie geen goede ervaring hebben gehad met onze tenten en dat onze receptie jullie niet adequaat heeft kunnen helpen. Onze oprechte excuses hiervoor!

Onze bedden en beddengoed worden regelmatig professioneel gereinigd en behandeld. Na controle van een extern bedrijf is overigens niet vastgesteld dat er spake zou zijn van bedwantsen maar een klein instect dat voor overlast zorgde onder de bomen. Uiteraard maakt dat het ongemak voor jullie er niet minder om.

Waren hier met kleine kinderen (3 en 1). Ligging tov Parijs is top. 50 min met de trein en camping verkoopt handige dagpas voor trein/metro. Hadden waikiki welke in perfecte staat was. Zwembad was voor de kleintjes perfect met de leuke glijbaantjes. Voor oudere kinderen misschien wat saai. Verder genoeg speeltuinen op de camping en in het nabij gelegen dorp is ook nog een leuke speeltuin (10 min lopen). Supermarkt (intermache) zit op loopafstand (20 min). Al met al goed vermaakt en ideaal voor een klein weekje in combinatie met bezoek aan Parijs.

Beste gasten,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling! Wat super dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad en hebben genoten van onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer!

prima voor een week maar hoef niet terug

J. de Vries,
30-8-2018

Echt een camping om een paar dagen te staan om Parijs te bezoeken, niemand blijft er lang staan dus vriendjes maken lukt niet goed.

- oude stacaravan, erg gammel en echt te krap rond de bedden

- neem je een staanplaats: erg hutje mutje en weinig schaduw

- iedereen gleed uit op de houten vloer bij zwembad: gevaarlijk en geen toezicht

- eigenlijk geen activiteiten voor 12+ terwijl in de gids staat dat er zoveel (avontuurlijke) activiteiten worden georganiseerd

- wij kwamen op zondag aan en werden vreselijk ontvangen, oa door bewakers die nou niet bepaald vriendelijk waren

- pluspunt: trein naar Parijs (duurt uur en gaat twee keer per uur); je kunt een app downloaden met tijden en kaartje bij receptie kopen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Anne, manager, 6-9-2018

Beste gasten,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Het spijt ons dat de camping niet aan al jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen jullie feedback ter harte en zullen intern onderzoeken welke maatregelingen getroffen moeten worden om hierin te verbeteren.

Prima. Maar komen niet terug.

Summer,
30-8-2018

Prima camping voor een paar dagen. Wij zouden hier niet onze 'hoofdvakantie' door willen brengen.

We hadden een tent gehuurd via touroperator. Onze eerste en laatste tentervaring maar daar kan de camping niets aan doen.

Camping met redelijk wat plaatsen maar een enkel klein speeltuintje met te hoge trappen waar de kleinste kinderen niet op kunnen klimmen. Wel een binnenspeeltuintje, leuk totdat de grotere, vooral Engelse jongeren deze komen terroriseren.

Prijzen zijn wat schappelijke dan de camping waar wij daarvoor zaten. De omgeving is saai. Wij waren hier enkel een paar dagen om Disneyland te bezoeken en daarvoor is de camping prima geschikt!

Anne, manager, 6-9-2018

Beste Summer,

Dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie genoten hebben van een korte vakantie op onze camping. Het is inderdaad ideaal om vanuit onze camping Disneyland of Parijs te bezoeken.

Het spijt ons dat de tent niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Ik adviseer u dit met de touroperator op te nemen, zodat zij passende maatregelen kunnen nemen.

Hopelijk tot een volgende keer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Iris Parc Le Chêne Gris in Pommeuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Iris Parc Le Chêne Gris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.