Sorteren

Reviews over Pommeuse

Fijne camping om Parijs te bezoeken

Helen Termaat
    26-10-2018

Camping voor een midweek geboekt om de stad Parijs te bezoeken. Trein ligt pal naast de camping maar zorgt voor weinig overlast. De treinkaartjes kun je kopen bij de receptie, je kunt dan de gehele dag in Parijs reizen met trein en metro. Dit gaat heem gemakkelijk.

Vriendelijke Engelse en soms ook Nederlands sprekende medewerkers bij de receptie en restaurant. Wij hebben tweemaal lekker gegeten in het restaurant, ook bij de bar kun je fijn zitten terwijl de kinderen in het overdekte speeltoestel spelen. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Anne, manager, 9-11-2018

Beste Helen,

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben! Het is inderdaad een ideale camping om met de trein Parijs te ontdekken. Hopelijk tot een volgende keer.

Super!

H. Kroeze
    10-9-2018

We zijn in juli hier geweest in n Waikiki caravan, was ook prima op een zeer krakende vloer na. Afgelopen dagen hadden we een Tahiti caravan, mooie plaats, fris modern interieur. Medewerkers zijn vriendelijk en aan de bar is het gezellig. Kortom, wij komen zeker terug. Super te combineren met Parijs en Disneyland

Anne, manager, 14-9-2018

Beste familie Kroeze,

Wat een prachtige beoordeling en wat super dat jullie dit jaar twee keer op onze camping zijn geweest. Dat is voor ons toch altijd het allermooiste compliment. Heel veel dank en heel erg graag tot ziens!

Top voor een korte week Incl Parijs bezoek

MA
    7-9-2018

Waren hier met kleine kinderen (3 en 1). Ligging tov Parijs is top. 50 min met de trein en camping verkoopt handige dagpas voor trein/metro. Hadden waikiki welke in perfecte staat was. Zwembad was voor de kleintjes perfect met de leuke glijbaantjes. Voor oudere kinderen misschien wat saai. Verder genoeg speeltuinen op de camping en in het nabij gelegen dorp is ook nog een leuke speeltuin (10 min lopen). Supermarkt (intermache) zit op loopafstand (20 min). Al met al goed vermaakt en ideaal voor een klein weekje in combinatie met bezoek aan Parijs.

Anne, manager, 14-9-2018

Beste gasten,

Dank jullie wel voor de prachtige beoordeling! Wat super dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad en hebben genoten van onze camping. Heel erg graag tot een volgende keer!

Voor een tussenstop naar het zuiden prima.

Familie Scholte
    25-8-2018

Wij hebben één dag en nacht doorgebracht in een kant en klare tent als tussenstop naar de Dordogne. Als tussenstop camping prima en ook als je een bezoek aan Parijs wilt combineren met een campingverblijf, maar langer dan een week zou ik hier niet willen verblijven. Te commercieel, campingplekken veel te dicht op elkaar en weinig bedjes bij het zwembad. Weinig gezelligheid dus. Zwembadwater was met 30+ graden nog steeds erg koud. Te weinig sanitairgebouwtjes ook.

Anne, manager, 6-9-2018

Beste familie Scholten,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en verblijf op onze camping. De camping is inderdaad ideaal voor een tussenstop op weg naar het Zuiden. Wat vervelend dat het zwembad water aan de frisse kant was. Wij verwarmen het water voortdurend maar het kan voorkomen dat als gevolg van koude nachten de temperatuur wat terugloopt.

Beter dan vooraf gedacht

Robert
    16-8-2018

Camping is samen te vatten in 2 delen.

Ene deel waar de caravans hutjemutje op elkaar staan en een rustig deel op de heuvel.

In de straatjes veel drukte kan je auto krap bij de caravan plaatsen en kijkt zo bij elkaar naar binnen op de veranda.

Op de heuvel minder druk prima uitzicht en rustiger.

Zwembad klein maar wel goed genoeg om lekker te spelen voor kinderen tot 12 jaar.

Ideaal om uitstapje naar Parijs te doen.

Tahiti ( #42) perfect schoon wel korte harde bedden. Eten en drinken aan het zwembad of afhalen is goed te doen.

'S avonds uit het drukkere gedeelte hoop lawaai tot elf uur en dan is het rustig. Winkeltje waar je redelijk veel kunt kopen tegen hoge prijs.

Helaas geen plek om balletje te trappen. Wel speelkooi voor de kleintjes en animatie.

Voor paar dagen goed genoeg, maar niet voor 2 weken.

Anne, manager, 6-9-2018

Beste gasten,

Dank voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. De camping is inderdaad ideaal voor een bezoek aan Parijs of voor een doorreis. Heel graag tot een volgende keer.

Pommeuse scoort een 6,2 uit 10, op basis van 127 reviews