Hotel Westside Arc de Triomphe

Hotel Westside Arc de Triomphe

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Westside Arc de Triomphe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Westside Arc de Triomphe in het Nederlands

2008

Erg gezellig!!!

Ilona
23-7-2008

Klein en gezellig op een mooie locatie. Bij de receptie spraken ze engels; erg handig! De ontbijt tafels waren erg klein, maar het ontbijt wel erg goed. De minibar was echter extreem duur; wij zijn naar de supermarkt op de hoek gegaan voor flessen water enz.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westside Arc de Triomphe in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westside Arc de Triomphe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.