Hotel Villathéna

Hotel Villathéna
8,1

• Sfeer in stad7,9
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villathéna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villathéna in het Nederlands

Prachtig hotel, centraal gelegen nabij Opera, Lafayette, Printemps, metro station.

Erg schoon, goed ontbijt, service van hoog niveau. Wij kwamen aan en er was bij de reservering van de kamers wat mis gegaan. Er werd zonder verdere discussie een extra kamer verstrekt voor 1 nacht en de volgende dag werden al onze spullen naar de juiste kamer gebracht.

Absoluut voor herhaling vatbaar, als wij weer naar Parijs gaan, gaan we weer naar Villathena.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villathéna in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villathéna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villathéna scoort een 8.11 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: