9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Saint Martin voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Villa Saint Martin in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Van de Velde Nelly
11-8-2018

Aankomst op een prachtige locatie in volle natuur. Vriendelijk onthaal - mooie functionele kamers met alle comfort - goeie bar en resto - ontbijt om u tegen te zeggen.

Goede uitvalsbasis, goed hotel

freekwb
24-2-2012

Het hotel ligt dichtbij Gare du Nord (10 minuutjes lopen) en op zo'n 200 meter van metrostation Gare de l'Est, goed bereikbaar dus. De straat waaraan het hotel ligt is heel rustig.

De ontvangst is heel vriendelijk, ze spreken ook goed Engels. Het stallen van de koffers op dag van aankomst of dag van vertrek is geen probleem. Gratis internet, goede douche, goed ontbijtbuffet. De kamers zijn niet al te groot, dat is het enige. Moderne en grote TV op de kamer, maar (bij ons tenminste) alleen Franstalige zenders... De kamers zien er vrij recent gerenoveerd uit en waren goed schoon.

De buurt is niet super, maar ook geen griebusbende, stationsbuurt met wat eetgelegenheden die niet opvallend goed zijn of zo. Het kanaal St Martin ligt vlakbij en is wel leuk om te gaan kijken. Maar met de metro ben je snel overal waar je maar wilt zijn in Parijs.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Comfortabel hotel vlakbij Gare de l'Est.

Heleen
20-12-2011

Zeer schone, doeltreffend ingerichte kamers met goed bed en dekbed. Hier geen vergane glorie of kapotte meubels: aan alles is te merken dat de kamers met liefde onderhouden worden.

Er is een föhn, gratis kluisje, grote flatscreen tv en een fijne douche. Het uitgebreide ontbijtbuffet is uitstekend en het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het voelt kortom allemaal erg prettig en comfortabel aan.

Wel hadden we een onderlaken met flinke gaten erin, waardoor je dus eigenlijk op de kale matrashoes lag, bah. Deze hoes was bovendien van glad synthetisch materiaal, waardoor we, hartje winter, de hele nacht hebben liggen zweten. Een molton zou prettiger zijn.

Ook vonden we het jammer dat het hotel helemaal niets aan kerstversiering deed, zo vlak voor Kerstmis. De meeste hotels doen dat wel, en het maakt de sprookjesachtige sfeer van Parijs met Kerst toch een beetje af. :-)

De lokatie zo'n 3 loopminuten van Gare de l'Est is ideaal: de metro brengt je in no time alle kanten op.

Gereisd Met partner in december 2011

goede uitvalsbasis voor Parijs

Fam. v.d. Dries
17-10-2011

Prima hotel, dicht bij Gard du Nord (thalys) en Gard du 'l'Est. Beiden op loopafstand. Ontbijt was prima, goede start voor de dag. Gratis internet ideaal voor de kinderen en om nieuwtjes over Parijs te vinden. Personeel is erg vriendelijk. Bagage kan bij aankomst en vertrek in bewaring worden gegeven. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Jammer maar helaas

Petra
4-6-2011

Dit hotel gekozen vanwege de perfecte ligging vlakbij het station en toch rustig. Een maand voor aankomst gereserveerd, bevestiging van reservering per mail ontvangen. Bij aankomst bleek helaas mijn reservering niet te zijn verwerkt in de computer. Resultaat, verhuizen naar een ander hotel. Dames bij receptie vonden het heel vervelend, en hebben ons persoonlijk naar het andere hotel gebracht.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

uitstekende ligging

Irene
24-5-2011

Goed hotel, vriendelijk personeel,leuke buurt. Fietsen gehuurd bij een klein fietswinkeltje aan het kanaal.Leuke restaurantjes in de buurt

Kamers wel wat klein en gehorig

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Prima hotel!

Arja en Klazina
6-5-2011

De kamers waren wat klein, maar wat nodig was, was aanwezig. De bedden waren nogal smal en kort. Met onze lengte (1.80 m) was het eigenlijk iets te kort. Maar voor 3 nachten is dat wel te doen. Alles was schoon en heel en het zag er netjes uit. Je kreeg voldoende handdoeken. Airco aanwezig. Het ontbijt was prima. Het personeel was ook heel vriendelijk. Het hotel ligt in een vrij rustige straat, waardoor je 's nachts geen hinder hebt van het verkeer. Het ligt op 2a3 minuten loopafstand van metrostation Gare de l'est. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad en bevelen het zeker aan anderen aan.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Een hele goede plek

Anne
12-1-2011

Wij hebben Villa Saint Martin gebruikt als uitvalsbasis voor onze verkenning van Parijs. Op 10 min lopen van station Gare du Nord en en een paar minuten van Gare de L'Est, dus vlakbij metro station e.d. De kamers zijn niet groot (maar dat wisten we al van andere beoordelaars), maar als je Parijs gaat verkennen heb je dat niet nodig, wel een goed bed en dat was er. De kamer en badkamer zijn goed verzorgd, met iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt is in buffetvorm en eerlijk gezegd zo uitgebreid ontbijten wij thuis niet. Goed en alles werd steeds aangevuld, we hebben vooral gesmuld van het heerlijke klaargemaakte fruit. De dames van de receptie zijn bijzonder vriendelijk en spreken goed engels. Omdat onze terugreis pas 's middags stond gepland, hebben we de bagage bij de receptie ingeleverd, ook hier sprake van een geoed service. Kortom als wij weer naar Parijs gaan, proberen we zeker een kamer te vinden in dit hote

Gereisd Met partner in december 2010

Aangenaam, gemoedelijke hotel

Hilde
6-11-2010

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. hotel is ideaal gelegen, dicht bij Gare de l'est, vanwaar je alle richtingen uit kunt als je op stap gaat. Kamers zijn niet erg groot, maar wel verzorgd en proper. Het onbijtbuffet is in vergelijking met andere hotels in Parijs zeer uitgebreid. De prijzen in de bar zijn redelijk. Voor ons was dit zijn 3 sterren zeker waard.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2010

Prima uitvalsbasis voor Parijs

Patrick
2-11-2010

Hotel was goed. Supervriendelijk en engels sprekend baliepersoneel. Ontbijt is simpel maar goed verzorgd. Weinig faciliteiten, maar voor een stad als Parijs niet noodzakelijk. Goed ontbijten en goed slapen is het belangrijkst tijdens een stedentrip. Koffie bij het ontbijt was helaas niet lekker.Helaas geen waterkoker op de kamer. Fransen en koffie sowieso geen goede combi ;-) Kamer was niet groot en warm. Verwarming stond aan. Als wij die uitzetten of thermostaat lager zette, dan had het kamermeisje deze weer aan of hoger gezet. Ramen kunnen open, maar in de tijd van energiebesparing is dit toch zonde. Ligging is top. 50 meter van metro en treinen (Gare de l'Est) Alle bezienswaardigheden binnen +/-15 minuten met de metro. We komen hier zeker terug als we wederom naar Parijs gaan.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Saint Martin in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Saint Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.