Hotel Villa Royale Montsouris

Hotel Villa Royale Montsouris

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Royale Montsouris voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Villa Royale Montsouris in het Nederlands

Fijne dagen gehad hier!

Miron
29-7-2017

De ligging van dit hotel is erg goed. Dichtbij metro en treinstation. Het ligt in een nette buurt. Ontvangst door receptionist was geweldig, enorm vriendelijke man, die ook later nog vroeg hoe onze uitstapjes waren. De kamer (superior) was precies zoals op de foto. Je liep zo een kamer in van duizend-en-een-nacht. Bed was ook goed, badkamer ruim en erg mooi. Ontbijt was voor Franse begrippen ook goed te noemen. Niets aan te merken op dit hotel. Ga er graag een volgende keer weer naar toe.

Oude reviews (archief)

Klein gezellig hotel.

9-2-2014

Conclusie: klein gezellig hotel, ideaal om te overnachten - in Parijs heb je toch alleen maar een bed en een warme douche nodig, korte weg naar de metro.

Met liefde ingericht in oosterse stijl met veel mooie details op alle gebieden - voldeed precies aan de vooraf op internet gevonden beschrijving. Zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer, met metro en RER op comfortabele loopafstand, onze kamer op de 3de verdieping was zeer rustig en had een mooi uitzicht ondanks de vele omliggende huizen, enige punt van kritiek: de badkamer was (ondanks heel mooie inrichting) helaas toch erg klein.

Klein keurig stadshotel. Kleine kamer klein bad. Maar alles schoon en goed in orde. Grootte van de kamer typisch voor Parijs, en absoluut voldoende. Altijd schone handdoeken, douchegel etc. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam (hebben bijvoorbeeld een Google route uitgedrukt, terwijl wij alleen wilden weten hoe de route ongeveer was). Alle receptionisten spreken Engels en wie aardig is wordt zeer vriendelijk behandeld. Het hotel ligt een beetje verafgelegen. Hier rondom is ongeveer alles wat een toerist nodig heeft. Cafés, supermarkt, zelfs een Lidl, restaurants, brasserie, een bakkerij, döner, Subway, en het metrostation Porte d'Orleans (5 minuten lopen), vanaf daar is men in 15-20 minuten bij de bezienswaardigheden. In de omgeving van het hotel is het rustig en aangenaam. Ontbijten in het hotel kost €8,50, helemaal goed, als je weet wat het leven zo kost in Parijs Al met al een absolute aanbeveling. Zou hier weer verblijven, als ik nog eens naar Parijs ga. Maar: wie luxe verwacht is verkeerd hier en moet dieper in de buidel tasten en/of verder buiten de stad overnachten. Prijs-kwaliteit/stad-omgeving zijn naar onze zin!

Eerlijke beoordeling.

5-5-2013

Zeer schoon en vriendelijk. Kamers erg klein, maar alleen maar daar om te slapen, dus oke. Alles fris schoongemaakt, super sfeer fantastisch. Het enige negatieve, badkamer niet op slot en gat in de deur (kunst). Het personeel was zeer vriendelijk en meedenkend. Zou dit hotel opnieuw kiezen.

Nooit weer!

17-10-2012

We waren onlangs in dit hotel - en ik had steken en beten over mijn hele bovenlichaam - OPGELET, er zijn daar zogenaamde 'BEDLUIZEN'... Dit hotel is helemaal niet aanbevolen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Royale Montsouris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Royale Montsouris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Royale Montsouris scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.