Hotel Trinite Plaza

Hotel Trinite Plazastersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Trinite Plaza?

8.8Fantastisch

• Kinderopvang
Tonen op kaart

212 reviews over Hotel Trinite Plaza

• 7Sandrine06-06-2012

Gewoon

Het hotel geeft een goeie ligging. Het ligt in Montmartre. Je bent zo bij de Moulin Rouge en de Sacré Coeur. Ook het theater en Galery de Lafaette zijn op wandelafstand. Verder ook een goed bereik tot de metro.

Kamers: Alles aanwezig wat je nodig hebt, mooie badkamer, geen last van nachtlawaai en proper. Qua inrichting vrij gewoontjes.

Service: Vriendelijk personeel, zeker aan de receptie. Heb je vragen, stel ze gerust. Ze zijn zeker bereid om je te helpen. Personeel in de ontbijtruimte ook vriendelijk.

Ontbijt: Gewoon: Stokbrood, beleg, yoghurt, fruitsap (wel niet vers geperst), koffie... Maar verder niets bijzonder (zoals bv. een ei'tje).

Gereisd met partner in februari 2012

• 6Jan20-07-2010

Redelijk, functioneel voor bezoek aan Parijs

Veel lawaai buiten. Geen airco, wel ventilator. Sobere kamer. Ontbijt was minimaal, maar je kunt voor 9,00 euro ook niet veel meer verwachten, er was voldoende en er werd continu bijgevuld. Ligging tussen Montmartre en centrum. Goed te doen met de metro. Een parkeergarage op 200 m afstand, in dezelfde straat. € 26,00 per 24 uur. Personeel hotel erg aardig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Niek22-02-2010

Goede uitvalsbasis

Wij hebben dit hotel geboekt om Parijs te verkennen, daar is het uitermate geschikt voor. We zijn iedere dag met de metro naar een ander deel van Parijs geweest. 's Avonds zijn we vaak naar Montmartre gelopen, dat is goed te doen en heel erg gezellig, ook op Place Pigalle of het zuiden van Montmartre waren er veel leuke café's/restaurants. De bediening was goed, de receptioniste was erg vriendelijk (als wij aan kwamen lopen stond ze áltijd buiten te roken, maar toch ging ze snel naar binnen om de sleutelkaart aan ons te overhandigen). Het ontbijt was voor franse begrippen goed. Alleen was het 's ochtends al vroeg wat lawaaierig door de vuilisdienst. In dezelfde straat zijn er veel supermarktjes te vinden. Wij gingen rond de kerstdagen, leuke kraampjes op de Champs Elysées!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8Cindy Van den Bogaert08-08-2009

een aanrader

zeer proper hotel en een heel erg vriendelijk onthaal, de personen aan de receptie zijn meertalig en kunnen u ook in het Engels bijstaan. Enkel het ontbijt viel tegen, maar naar Franse normen toch best ok.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7L. Leemput05-05-2008

Prima hotel, de lokatie was wat minder zo in de rosse buurt.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Monique08-04-2008

Helaas was de badkamer erg vies met de schimmel op de muur. Daarnaast zit je midden in de rosse buurt van Parijs. Leuk geformuleerd je zit nog altijd in de authentieke omgeving van de Moulin Rouge. De service was goed en het personeel vriendelijk. nog geen 5 minuten lopen van het metrostation.

Gereisd met familie in april 2008

• 7J. Olijslagers08-04-2008

De badkamer was niet erg schoon, in de badkamer zat de schimmel op de muur. Daarnaast lag het hotel midden in de rosse buurt van Parijs, voor mijn moeder vond ik dat toch niet echt gepast.

Gereisd met familie in april 2008

• 7B. Rebers19-03-2008

prima ligging tov alle bezienswaardigheden. Hotel heeft geen bar of lounche. Duidelijk een hotel om alleen in te overnachten en parijs te bezoeken

Gereisd met partner in maart 2008

• 7Wittenaar H16-01-2008

Wij zochten een eenvoudig hotel en dat hebben wij gevonden bij trinite plaza. Ontbijt was simpel maar goed. Omgeving is druk maar daar kies je voor.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7simone26-12-2007

Het hotel ligt in de wijk Pigalle. het hotel was netjes, het personeel was vriendelijk. Kamers heel eenvoudig, en vrij oud. S avonds veeel alwaai van de straat, de straat is gelegen in een buurt met veel sexclubs. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar wel lekker.

Gereisd in december 2007

1 tip over Hotel Trinite Plaza

• Sandrine, 06-06-2012

Moulin Rouge: Indien je wil gaan, laat het weten aan de receptie, zij bestellen dan reeds plaatsen voor jou. Als ik het goed herinner, waren de plaatsen ook enkele euro's goedkoper dan wanneer je rechtstreeks aan de ingang kaarten koopt.

Diner: Entre les deux theatres: Vlakbij het hotel, werd ons aangeraden door de receptionist van het hotel. Bistro wat verder in de straat. Voor €42 krijg je: kirr, voor- en hoofdgerecht en dessert en een halve fles wijn (pp). Eten kan je kiezen.

0 vragen over Hotel Trinite Plaza

Hotel Trinite Plaza info

• Aantal sterrenstersterster
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats