Hotel Tonic Hotel du Louvre

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tonic Hotel du Louvre voor je op een rij gezet:

Laatste review

In augustus naar Parijs geweest. Perfecte ligging! 5 minuten lopen naar het Louvre, 15 min naar Notre Dame, 25 min lopen naar Arc de Triomphe en 30 min lopen naar de Eiffeltoren. Daarentegen wel kleine kamers, maar voor een citytrip zeker niet verkeerd! Kamers zijn schoon.

4 reviews over Hotel Tonic Hotel du Louvre in het Nederlands

Perfect hotel voor citytrip!

Joyce
11-8-2016

Middelmatig tot matig

wijnand
8-8-2013

Parkeren bij het hotel is niet te doen! Parkeer garages in de buurt kosten gemiddeld 30 euro per nacht. Minimaal 10 min lopen. Locatie is top, tussen alle trekpleisters in. Kamer is klein. Douchekop was kapot. Airco zat onder het stof en schimmel.

leuk hotel

claudia
16-5-2010

We sliepen op een 5 pers. familiekamer. Op zolder, geen ramen dus. Maar dat maakte de kamer helemaal goed. Echt heel leuk, schoon en ruim. Personeel was ook heel vriendelijk. En zoals al eerder vermeld is de ligging ook perfect. Echt heel goedkoop was het niet maar waar kun je anders voor 300 euro met 4-pers. midden in het centrum verblijven. Ontbijt hebben we hier niet genomen, vond ik erg prijzig. Er zit een supermarkt om de hoek.

2008

In Juni 2008 in het Tonic hotel du Louvre verbleven. Mooie entree en een aardige receptiemedewerkers.

Kamer is redelijk. Het is netjes en de bedden slapen goed. Géén Nederlandse televisiezenders. Geen goede nooduitgang.

Het onbijt is voor Franse begrippen super.

De locatie van het hotel is top! Ligt tussen het Notre dam en het Louvre in. Ligt aan de winkelstraat van Parijs: Rue de Rivoli en het Forum des Halles (groot winkelcentrum). Aan het einde van de straat velen restaurantjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tonic Hotel du Louvre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tonic Hotel du Louvre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.