Hotel Tonic Hotel du Louvre

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tonic Hotel du Louvre voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Tonic Hotel du Louvre in het Nederlands

Alleenreizend

Prachtige locatie

Sophie LANDRIN
12-8-2018

Vertaalde review

Ideaal voor een bezoek aan de essentiële plekken van Parijs, prettig personeel, schoon, soms gemiddeld en een beetje oud.

praktijk

BENSAFI Nora
    19-7-2018

Vertaalde review

Praktisch hotel: dicht bij alle winkels, bars en restaurants. Nabij transportmiddelen. Buurt niet erg duur om te consumeren of aankopen te doen. We werden goed ontvangen toen we aankwamen. De kamer was erg schoon. Slechts één ding, jammer, dat het hotel een beetje gedateerd is. Anders is er niets te zeggen: netheid 10/10, comfort van het matras 10/10.

Hetzelfde voor het vertrek, het personeel was erg aardig.

Ik raad het aan voor een zakenreis of een week vakantie omdat de kamer vrij klein is en de kast om de persoonlijke bezittingen te plaatsen.

Kamer vervallen

GEBHART Monika
      17-7-2018

Vertaalde review

Ik heb zelden een hotelkamer gezien, zo slecht. Zeer grote teleurstelling. Beschimmelde douchepakkingen, beschadigde plinten, plafond- en muurverf vernieuwd, slechts één uitbreiding met 3 uitgangen voor tv, waterkoker en koffiezetapparaat. Lift te klein en oud, muren te dun. Kortom, te vermijden!

geen niveau 3 sterren

perrot cornu Dominique
        18-6-2018

Vertaalde review

zeer passabe badkamer (voegen, kranen, vuile ramen)

kleine kamer

geen niveau 3 sterren, natuurlijk!

buiten prijs !!!

montegrandi sophie
          17-6-2018

Vertaalde review

176 € een kamer voor 2 personen !!!! super duur vooral toen we aankwamen was er 3 bed !!! is het een duurdere prijs zonder iets te zeggen?

een koelkast of we kunnen drankjes drinken (door te betalen) maar lege koelkast !!!!!

een mat vet dat door de zon wordt ingekort omdat de gordijnen te klein zijn.

een dekbed genoeg om de bodem niet te zien, maar als je opstaat begrijp je waarom! bah! een stofkwekerij !!

aan de andere kant een 20/20 voor het beddengoed zeer comfortabel !!

middelen

LAURENT NAVILIAT
            2-3-2018

Vertaalde review

Kamer op de bovenste verdieping onder de dakrand niet te gebruiken. Stromende geluiden de hele nacht.

Weergave van ...

PAFUNDI Marie-Antoinette
              21-2-2018

Vertaalde review

De geografische locatie was perfect !! Maar de kamer slecht geregeld (een gang die nutteloos was) en het uitzicht! ... op een binnenplaats omringd door hoge muren verdrietig en vies !!! Jammer want het is een hotel vol charme en personeel zeer efficiënt, moet geloven dat we geen geluk hadden op de kamer.

teleurgesteld

LEIBIG Muriel
                23-1-2018

Onvoldoende comfort veroudering hotel

Keuze van de kamer

MICHEL Annie
                  20-1-2018

Vertaalde review

Kamer 11 is extreem luidruchtig (glazen gevel aan de straat), zonder uitzicht.

Zijn badkamer is ongemakkelijk (geen kapstok, een precaire installatie van Italiaanse douche die alles overstromingen.

Het koffiezetapparaat werkt niet.

Kortom, je hotel we vonden veel tijdens ons vorige verblijf, het is goed geplaatst, maar deze kamer is zeer onaangenaam.

We kunnen terugkomen, maar door van kamer te veranderen.

een nacht

Monsion Guillaume
                    16-1-2018

Vertaalde review

genoeg voor één nacht, maar de badkamer had een verfrissing nodig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tonic Hotel du Louvre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tonic Hotel du Louvre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.