6,1

4 reviews over Hotel Tim Nation in het Nederlands

Zeker een aanrader om parijs te bekijken

chantal
4-7-2011

Goede liggingen de weg oversteken en je bent bij het metro station. En veilige parkeergarage voor je auto, makkelijk met de auto te bereiken omdat je niet te ver parijs in hoeft. goed lopend buffet smorgens als ontbijt met veel keuze. en alles was netjes schoon

Gereisd Met partner in juni 2011
2007

Heb hier in mei 2007 3 nachten geslapen

R. Lagrouw
21-5-2007

Heb hier in mei 2007 3 nachten geslapen. Is ons erg goed bevallen. Voor +/- 60 euro per nacht een kamer geboekt via de site van Timhotel. Voor 60 euro per nacht kun je niet heel veel verwachten. De kamer was klein, maar netjes. Goede bedden, kleine badkamer, met douche en toilet. Het luidruchtige aan de kamer viel ook erg mee, daar hadden we eigenlijk alleen last van als het raam openstond! Metrohalte naar het centrum is voor de deur, dus ideaal! Ontbijt was ook goed verzorgd: er was koffie, thee, cappucino, jus, melk, yoghurt, cornflakes, brood, jam, nutella, croissants, harde broodjes, noem het maar op. Prima bevallen dus, zeker als je een citytrip gaat maken, want dan slaap je alleen maar op de kamer...

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Wij hebben in mei 2005 hier 2 kamers geboekt voor 60 euro

shirley
15-6-2006

Wij hebben in mei 2005 hier 2 kamers geboekt voor 60 euro p/n per kamer excl. ontbijt. Schone,nette kamers,de straatkant is lawaaig, maar de kamers aan de andere kant zijn stiller en groter.in de buurt is een parkeergarage,de metro is om de hoek, overal zijn eettentjes en de bakker is dichtbij.

Gereisd Anders in juni 2006

Timhotel Nation (Avron) geeft je extreem kleine kamers. De

Ronny Crop
23-5-2006

Timhotel Nation (Avron) geeft je extreem kleine luidruchtige kamers. De netheid en vooral de hygiëne laten te wensen over. Wanneer je echter je hotel vroeger wil verlaten dan je gereserveerd hebt, zal je toch de volle prijs moeten betalen. Zelf heb ik er 3 dagen verbleven en de manier waarop dit verlopen is, heb ik op mijn website geplaatst. Voor een 2 ster-hotel aan 125 euro per nacht verwacht ik VEEL MEER.

Gereisd Anders in Tue May 23 2006 08:59:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Tim Nation voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tim Nation in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tim Nation zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.