Hotel Sublim Eiffel

Hotel Sublim Eiffel

Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag34°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Sublim Eiffel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sublim Eiffel in het Nederlands

mooie lichteffecten in kamer! modern sfeervol

K. Jonker
5-4-2011

In december samen met mijn vriend 4 dagen in parijs geweest. Dit hotelletje heeft een metrostation recht voor de deur, ideaal! Vanuit onze hotel kamer zagen we een klein topje van de eifeltoren, we zijn er heengewandeld in +- 30 min denk ik. De kamer was niet groot, maar erg leuk ingericht met veel mooie lichteffecten! De douche is afgescheiden met een glazen wand (gebroken glas met gekleurd licht erin waardoor je er wazig door heen kunt kijken), je moet dus geen moeite hebben om elkaar te zien douchen. Voor het geld zeker de moeite waard (soort designhotelletje, maar niet te duur) Het ontbijt was niet heel erg uitgebreid, maar prima te doen. Voor stelletjes zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sublim Eiffel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sublim Eiffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.