Hotel Strasbourg - Mulhouse

2 reviews over Hotel Strasbourg - Mulhouse in het Nederlands

Heel erg basic

Paul
19-8-2013

Hotel ligt dicht bij het centrum. Parkeren op eigen parkeerplaats ! Verder is het hotel heel erg basic, maar dat mag je verwachten voor de prijs. Al met al was het voor 1 nachtje goed te doen, maar langer zou ik hier niet gaan zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

voor weinig geld overnachten

Daniella
15-7-2013

Voor een goedkope overnachting voor de terugreis van Italië naar Nederland is het een goede optie, maar verwacht er verder niet teveel van. Het voordeel is dat je een afgesloten parkeerplaats hebt, onze kamer was zeer ruim, ons zoontje had echt een enorm bed, en de kamer was vrij schoon. Het ontbijt bestaat uit brood, croissant, jam, cornflakes. Sap en koffie of thee. Maar verder zie je in het hotel vrij veel sporen van oude lekkages, het hotel kan een opknapbeurt gebruiken... de lift is zeer klein en bleef bij ons een keer hangen, en ruik het er een beetje smoezelig. Maar voor die paar centen, en als uitvalsbasis voor de terugreis een aardig hotelletje.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adresboulevard de Strasbourg 75010(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strasbourg - Mulhouse in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strasbourg - Mulhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.