Hotel Standard Design

8 reviews over Hotel Standard Design in het Nederlands

Klein, maar goede ligging

Angelique
15-10-2009

Wij zaten een weekend in dit hotel voor onze stedentrip Parijs. De ligging is echt perfect, midden in het uitgaansgebied, vlakbij verschillende metrostations. Parkeren (zoals wrsch overal in Parijs behoorlijk duur). De kamertjes zijn ruim 1 bed groot (ik schat 5m2), de douche loopt een beetje over, maar het helpt om het putdekseltje eraf te halen. Het ontbijt niet heel ruim bemeten, zeker niet als een horde Japanners je net voor geweest is.

Een echt groot nadeel vond ik de gehorigheid in dit hotel, zeker als je mede-gasten wat minder sociaal zijn ingesteld wordt je daar toch wel een paar keer per nacht wakker door...

Wij zaten er voor de helft van de normaalprijs, dat is het waard, maar voor die 180 euro die het anders per nacht moet kosten zou ik me tamelijk opgelicht voelen!

Hip maar petit

Anita
25-9-2009

Het hotel ligt in een leuke buurt vlak bij de Bastille. De kamers zijn inderdaad bijzonder klein. Er is net genoeg ruimte om langs het bed te lopen....Datzelfde geldt voor de badkamer. Er is geen ruimte om iets neer te zetten en als de deur openstaat is er nauwelijks ruimte om te staan. Mocht je 's ochtends niet te vroeg wakker willen worden dan kun je beter een kamer aan de achterkant van het hotel vragen want de drukke Rue de Roquette begint al om 6 uur te ontwaken.....

Prima hotel! Hip, trendy in het hartje van Parijs

Marga Oolders
12-6-2009

Standaard Design is hip en trendy. De kamers zijn erg klein, maar dat mag de pret niet drukken. Onze kamer werd dagelijks gepoetst, het bed werd opgemaakt en de handdoeken verschoond. Het ontbijt is echt frans, maar het brood en de croissantjes zijn super vers! Binnen 5 min. sta je op het metro station. Vriendelijk personeel en goede service! Wat ons betreft een aanrader!

Leuk hotel in topbuurt!

AB
18-4-2009

Het Standard Hotel ligt in de Marais, vlakbij Place de la Bastille. Deze wijk staat bol van leuke eetgelegenheden en cafeetjes, je kunt je er iedere avond vermaken.

Het hotel heeft strakke gerenoveerde kamers, die weliswaar wat aan de kleine kant zijn, maar wel schoon en fris. Leuke extra is de iTamTam, een box waar je je Ipod in kunt zetten met mooi geluid.

Het ontbijt was het enige minpunt. Als laatste ontbijtgasten van de ochtend visten we achter het net: het hele buffet was leeg. Men zocht snel naar wat oplossingen, maar het was duidelijk dat men de drukte niet aankon.

We hebben ook het ontbijt op de kamer geprobeerd en dat was prima.

Al met al een leuke keuze voor een mooie prijs!

mooi hotel in het centrum van parijs

Michiel Leufkens
3-1-2009

mooi hotel met erg modern afgewerke kamers in het uitgaansgebied van parijs.

2008

Leuk hotel, prima gelegen en met de auto uitstekend te bereiken.

Parkeren op 5 mnt loopafstand voor € 22 pd en

€ 47 voor 3 dgn.

Kamer niet al te ruim, wel keurig gerenoveerd en schoon. Helaas wel een kamer gekregen aan de drukke Rue de la Roquete.

Stijlvol klein stadshotel met (voor Parijse begrippen) en

Dhr. P. Hoekstra
10-1-2008

Stijlvol klein stadshotel met (voor Parijse begrippen) ruime kamers en een fantastisch verzorgd ontbijtbuffet boven op zolder.

2007

pas nieuw gerenoveerd hotel met een moderne uitstraling. Kamer en badkamer waren groot genoeg. Je gaat tenslotte niet naar Parijs om de hele dag in het hotel te blijven. Ontbijtbuffet was uitstekend!!!!

Ik ga zeker nog een keer.

We hebben een aantal aanbieders voor Standard Design voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Standard Design in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Standard Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.