Hotel Sofitel Porte de Sevres ***

Weer vandaag3°-3°

2 reviews over Hotel Sofitel Porte de Sevres in het Nederlands

Ik was in april 2006 een aantal nachten in dit hotel

Maaike Engbersen, 5-9-2006

Ik was in april 2006 een aantal nachten in dit hotel. Voorafgaand was ik in een Mercure (la Défense), dat toch een mindere klasse schijnt te hebben dan Sofitel. Echter vond ik het Mercure beter!

De kamers in het Sofitel porte de Sevres waren groot. Minibar, groot bed, airco, nette badkamers, eigenlijk wat je hoort te verwachten van een ****. Maar de verf bladderde van het plafond en de muren, een beetje vergane glorie, en ik vond de prijs die ze voor de kamers durfden te vragen astronomisch hoog (godzijdank hoefde ik het niet zelf te betalen). Prijs-kwaliteitverhouding is mijns inziens niet realistisch. Wel een mooie lounge, en vriendelijke bediening. Ligging is goed, dichtbij het beursgebeuren, in een nette buurt, Parijs Zuid.

Geweldig hotel

Han, 20-3-2006

Geweldig hotel. Imposant gebouw binnen een paar minuten van het centrum. Entree is overweldigend. Hier geweest voor zaken, prive is het niet betaalbaar. Zeker het ontbijt op de 23e etage met uitzicht over de stad is adembenemend. Aanrader voor de verwende reiziger...!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Porte de Sevres in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Porte de Sevres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Porte de Sevres scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: