Hotel Sezz

8.4Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Sezz?

8.4Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Sezz

• 9jessy Roggemans16-07-2013

"Fantastisch verblijf!

Het personeel was heel vriendelijk. Alleen moesten we een uur langer wachten voor we in onze kamer binnen konden. De prijs is wel wat te duur, maar als je dan de kamers ziet is er wel alle luxe!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7Luc 20-02-2011

het is toch veel geld eigenlijk

Net terug van 2 nachten Sezz. Het hotel ligt redelijk dichtbij de Eifeltoren maar voor de rest ligt het nergens.... Er is rond en in het hotel niets te beleven. De bar/ontbijtruimte is niet gezellig en heeft geen vensters (alleen in het plafond). Het ontbijt zelf kan maar net voldoen, er is één meisje om voor alles te zorgen. Kan effe wachten zijn op koffie of eitjes (ons hardgekookt eitje kwam bijna rauw op tafel). We hadden een kamer op het 5' verdiep. Kamer was klein! Maar wel mooie badkamer, voorzien van bijna alle producten die er bestaan . Je kan wel alles horen wat er ah gebeuren is op de gang en de kamers van de buren. Bij aankomst krijg je wel een lekker glaasje aangeboden! Er staan ook geen taxi's voor de deur. Als het hotel er een belt moet je ongeveer €6 bijbetalen. Helaas geen tijd gehad om de SPA te testen... maar die was ook duur.

Gereisd met partner in februari 2011

• 82 Belgen16-05-2010

Vriendelijk personeel, doch veel te duur!

Sezz is een goed hotel, doch ik zou zelf geen 300€ per nacht betalen voor kamer met ontbijt in dit hotel... wij hadden een reischeque gekregen waardoor we zelf niet het volledige bedrag moesten ophoesten. De foto's die op de site staan van de standaardkamers komen niet overeen met de werkelijke standaardkamers. Deze zijn een stuk kleiner... De bedden zijn beenhard en akoustische isolatie tussen de andere kamers en de gang laten ook de wensen over (we werden gewekt door het personeel toen die de buurman wakker moest maken om half 7...). We weten dat het ontbijt in Frankrijk niet veel voorstelt, maar voor een 5* hotel zou je toch meer verwachten. Kortom, als je geld teveel hebt en 300€ of meer per nacht overhebt voor een middelmatig hotel, dan is Sezz het hotel dat je moet boeken.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10suzanne22-02-2008

Afgelopen maand hier een weekendje geweest. In 1 woord: geweldig! Heel behulpzaam en vriendelijk personeel, hele mooie kamers en een goed ontbijt. Heerlijk weekend gehad, mede door dit fantastische hotel. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Hans04-08-2007

3 nachten doorgebracht in de Eiffelsuite. De kamers zijn zeer mooi en modern ingericht met groot bad en apparte douche. Het uitzicht op de Eiffeltoren is niet groots, je ziet eigenlijk alleen het topje.De service was zeer goed. Wanneer je er logeert krijg je een persoonlijke assistent toegewezen waarbij je met vragen terecht kan. Ook sprak de manager nederlands. De prijs is wel aan de hoge kant met €600,- per nacht.

Gereisd met partner in mei 2006

Hotel Sezz info