Hotel Scribe Paris managed by Sofitel *****

Hotel Scribe Paris managed by Sofitel *****

Hotel Scribe Paris managed by Sofitel

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Scribe Paris managed by Sofitel voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Scribe Paris managed by Sofitel in het Nederlands

Voldoet aan de eisen.

., 30-1-2014

Het hotel is ideaal gelegen vlakbij de opera. Het lukt hem ook zijn vijf sterren te rechtvaardigen met minimale minpunten: de bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, de kamers zijn mooi en voldoende groot. Het ontbijt is ook aan te bevelen, hoewel men hier zijn eerste minpunt moet noemen, tenminste toen wij er waren, was het personeel ten opzichte van het aantal gasten op diverse plaatsen een beetje overweldigd. Ook het restaurant van het hotel krijgt punten en heeft zijn sterren eveneens verdiend.

Top hotel in het hart van Parijs.

., 11-12-2013

Top hotel in het hart van Parijs. Jammer dat wij vooraf niet ingelicht werden over de Afrikaanse ministeriële conferentie en we daardoor strenge controles moesten ondergaan bij binnenkomst van het hotel. Verder alles heel goed.

Centrale ligging tussen opera garnier en olympia - metro/RER-ingang een blok verderop - traditioneel hotel van de gebroeders lumiere.

Een mooi hotel dat momenteel gedeeltelijk gerenoveerd wordt (heel WEINIG lawaai), fantastische ligging in het centrum van Parijs met fanatastische restaurants op slechts een steenworp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scribe Paris managed by Sofitel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scribe Paris managed by Sofitel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scribe Paris managed by Sofitel scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: