Sacre-Coeur

8.4Fantastisch

• 8Brtt.16-11-2018

Prachtig!

We hebben alle hoogtepunten van Parijs bezocht. Wat gaat dat ongelooflijk makkelijk met een metrokaart voor een paar dagen, ideaal wat ons betreft! De Sacre Coeur was toch wel een van de mooiste plekjes die we hebben bezocht. We hadden het geluk dat de hele trap vol zat met chillende mensen die samen life zongen onder begeleiding van een gitarist met microfoon. Dus we hebben onszelf daar direct bijgevoegd en tegelijk genoten van het prachtige uitzicht!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Maciek poznan08-11-2017

Fajna budowla

Piękne miejsce choć strasznie ludne, choć gdzie w Paryżu nie ma ludzi... Uwaga toalety permanentnie zamknięte!! Wiec ludzie chodzą sikać w położonym poniżej parczku

augustus 2017

• 8sandre02-02-2017

à voir

prendre le funiculaire beau panorama sur paris en l'absence de pollution

Gereisd met partner in januari 2017

• 7freeklensen071119-09-2016

Hele klim

De enorme hoeveelheid trappen is het uitzicht waard

Gereisd met partner in juli 2015

• 10AK03830-03-2016

Magnifiek

De Sacre-Coeur is een prachtige kerk, te bereiken via een groot aantal traptreden. Ook de wijk Montmartre is de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 10Esther Bombeli09-03-2016

Un must pero muy turístico!

Tienes que ir pero es muy turístico y de poca clase las tiendas cercanas, demasiado negocio de baja calidad.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10engelenberg11-08-2015

Mooi.

Een zeer mooi bouwwerk met als toetje -als je de vele treden bent beklommen- een geweldig uitzicht over Parijs.

juli 2015

• 7Peter20-06-2015

Mooi zicht over Parijs van aan de Sacre-Coeur

Een zeer mooi en gratis panoramisch zicht over Parijs van aan de Sacre-Coeur. Mijn favoriet moment om het te bezoeken is in de late namiddag, vroege avond.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9kurt-desmet06-06-2015

sfeervol

gans Montmartre ademt sfeer uit

mei 2015

• 8Donnav25-05-2015

Bijzonder gebouw

Heerlijk om met een wijntje en snacks op de trappen te zitten en te genieten van het uitzicht.

mei 2015

10 van de 303 reviews gezien