7,3

87 reviews over Hotel Roma Sacre-Coeur in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

Hendrik
26-1-2016

Leuk simpel hotelletje met vriendelijk personeel. Het ontbijt (buffet) is eenvoudig maar prima. Je stapt zo uit het hotel de metro in of wandelt direct in 1 van de leukste wijken van Paris; Montmartre. Voor ons zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. Ronduit prima hotel passend bij een beperkt budget en makkelijke omgang.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor stedentrip Parijs

berthuizing
7-5-2015

Eenvoudig hotel maar goed gelegen in Montmartre. Vanuit het Gare du Nord snel te bereiken met de metro. Metro LaMarck Caulincourt (lijn 12) ligt naast het hotel. Bezienswaardigheden vlot te bereiken. Nette buurt met postkantoor, banken, restaurants en winkels. Kamer was schoon en netjes, bed ok. Personeel vriendelijk en behulpzaam, vooral de receptionist John McCain (awesome guy).

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte uitvalbasis voor een stedentrip

R. Kool
4-5-2015

Klein hotel gelegen in Montmartre en zodoende ideaal om deze wijk te bezoeken. Hotel is slechts 5 metro haltes verwijderd van Gare du Nord en met één keer overstappen zit je binnen 15 minuten in het hotel. Met het metro station onder het hotel is het ideaal om vanuit hier Parijs te bezoeken. De (kleurrijke) kamers zijn klein, voorzien van t.v. en karig gevulde minibar, maar wanneer je er alleen slaapt is het ruim voldoende. Naast de ingang is een café / restaurant en even verderop in de straat een supermarkt. Ontbijt is prima en ruim voldoende, personeel is zeer vriendelijk en de eigenaar altijd goed gehumeurd. Wij zaten op de vierde verdieping en hadden totaal geen last van omgeving geluiden.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor citytrip

Veronique berben
3-3-2015

De ligging van het hotel is ideaal voor Parijs te ontdekken: ligt vlak bij metro en sacré coeur. Kamers zijn klein, maar netjes. Bedden liggen redelijk goed, enkel de hoofdkussens stelden niet veel voor. 's Nachts veel straatlawaai gehad. Ontbijt 's morgens is hectisch: veel te kleine ruimte met veel te veel tafels, ontbijt wordt aan tafel gebracht, maar er staat maar 1 persoon om iedereen te bedienen. Ontbijt zelf stelt niet veel voor: half stokboord, croissant en klein chocoladekoekje,choco en confituur. Pluspunt: elke dag propere handdoeken! Goed hotel als je niet veel luxe nodig hebt!

Gereisd Met partner in februari 2015

Prima hotelletje in prachtige omgeving

Yvries_1
14-8-2014

Gemoedelijk echt typisch Parijs hotelletje. Kamers niet groot maar prima, uitzicht mooi. Wij zaten dichtbij de lift waardoor wel wat last van geluid door het gebruik van de lift midden in de nacht. Personeel erg vriendelijk. Voor het ontbijt moet je veel geduld hebben wanneer je na 09.00 uur gaat ontbijten. Zeer druk in erg kleine ruimte en inefficiënte manier van werken door het personeel. Ligging boven het metrostation en om de hoek bij place du tetre en de sacre coeur en de berg van Montmartre. Erg sfeervol. Restaurantje beneden gezellig en lekker eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Marij van den Hurk
8-8-2014

Wij waren met de auto, het was vrij gemakkelijk te vinden. Op advies van receptionist geparkeerd bij Ibis hotel even verderop. Hij deed alle moeite voor ons geschikte kamers te vinden, (beide op de 6e verdieping, met fantastisch uitzicht over bijna heel Parijs. Goede bedden, heel schoon, ontbijt precies goed, Zeker aan te raden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Kwaliteit/prijs verhouding prima

Tineke Elbers
7-5-2014

Ligging uitstekend, metro om de hoek, kamers verzorgt en schoon, wij zaten op de 5e etage dus geen last van verkeer en uitzicht over de daken van de wijk(mooi) personeel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt prima verzorgt, niks tekort gekomen. Het restaurantje onder het hotel erg gezellig en het eten is uitstekend, eten redelijk in prijs maar de drankjes niet goedkoop.

Gereisd Met partner in mei 2014

Leuk klein hotel

Lieke
18-9-2013

Naar dit hotel geweest dankzij onze vrienden die dit cadeau hebben gedaan. En schattig klein hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Wel erg gehorig en aan een dikke weg. Het ontbijt was prima, niets bijzonders. De ligging heel fijn, vlak bij een metro station.

Gereisd Met partner in september 2013

Leuk hotel voor een stedentrip Parijs

Nicky
19-8-2013

Het is een klein hotel in een leuke buurt van Parijs. Boven metrostation Lamarck Caulaincourt. Wel heel veel trappen naar het metrostation (eventueel een lift mogelijk). We hebben 2 dagen gebruik gemaakt van de Hop on Hop off. 36 euro voor 2 dagen. Beste opstapplaats is Madeleine. De receptionist was erg onvriendelijk. De vrouw bij het ontbijt was heel aardig. Ontbijt was heel goed. Thee/Koffie of Chocomelk, Jus d'Orange, stokbrood, 2 croissaints, 2 chocoladebroodjes, jam, roomkaas, honing, brie etc. Kamers waren wat verouderd. Wij hadden kamer 105. Uitzicht op metrostation. In de avond veel lawaai. We hadden geen airco. Bedden lagen goed. Vloerbedekking wat oud/vies en douche wat verouderd. Minibar aanwezig. Schoonmaak van de kamers was prima, nieuwe handdoeken etc. Bij het uitchecken kun je de koffers nog achterlaten bij de receptie. Buiten bij het hotel zit een leuk restaurantje waar je prima kan eten. Drinken is vrij prijzig in Parijs! Al met al een super weekend gehad in Parijs.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Ideale startbasis om Parijs te verkennen

Bert
27-6-2013

We verbleven als koppel, zonder kinderen voor 3 nachten in het hotel. Overdag waren we nooit aanwezig enkel laat op de avond. Tijdens de dag waren de stad aan het afrijden met onze plooifietsen. Savonds en snachts werden de deuren van de andere gasten dichtgesmeten, wat vervelend was. Ontbijt: 2 stokbroden, 4 kleine ontbijtkoeken, drinken koffie, thee, fruitsap. Basis is aanwezig. Kleine, maar degelijke kamer. Douche, toilet, ijskast, kluis, kabel tv, gratis wifi. Ideale vertrekplaats voor diegene die Parijs willen verkennen en niet veel belang hechten aan luxe in het hotel.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roma Sacre-Coeur in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roma Sacre-Coeur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.