KinderhotelWeer vandaag18°11°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Rochester Champs Elysees voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rochester Champs Elysees in het Nederlands

Uitstekende locatie

Timmer
5-7-2015

Keurig hotel in hartje Parijs. Het ligt in een zijstraat vd champs elysees. De metro ligt heel dichtbij, ca 50 mtr. De champs elysees wandel je in enkele minuten naar toe. Wij hebben niet ontbeten in het hotel, maar deden dat op de champs elysees. Wij hadden 2 kamers die met elkaar waren verbonden met een gangetje, dit ideaal met kinderen. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel zag er netjes en schoon uit. De kamers waren keurig, de grootte vonden we prima, niet heel groot maar je bent toch vooral buiten in de prachtige stad. Dit hotel is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rochester Champs Elysees in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rochester Champs Elysees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.