Hotel Residence de Bruxelles

Hotel Residence de Bruxelles

Kleine hotelsWeer vandaag23°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence de Bruxelles voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Residence de Bruxelles in het Nederlands

Niet weer

Albert
1-5-2016

Het hotel is een pijpenlaatje. Er is slechts een kleine trap naar boven en een kleine lift. Geen nooduitgang of trap. Voelde me op de 5e etage niet prettig. Wel vriendelijke mensen, maar daar heb je met een calamiteit niets aan.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Goed hotel voor de prijs die je betaald

Monique
8-4-2015

Hotel is goedkoop,dus verwacht je ook minder. Ja de Metro voor de deur geeft lawaai,maar dit had ik van tevoren al gelezen,dus rekening mee gehouden en lekker doorheen geslapen.3 persoonskamer was heel ruim en netjes,lekkere douche,bedden alleen erg hard. Ontbijt prima,was incl. Croissant ,groot stuk stokbrood jam en boter,koffie,sapje,warme choco,thee kon allemaal,vriendelijk personeel.Ook konden koffers in afgesloten ruimte tot avond blijven staan. Metro op 50 meter(roze M 4 brengt je in 1 x naar Notre dame),bushalte op 150 meter. Neem lijn 30 richting Trocadero ,zie je mooi stukje Parijs vanuit de bus,via Arc de Triomphe en vanaf eindpunt loop je naar de Eiffeltoren ! Ook de Sacre coeur is op loopafstand van Hotel. Helemaal goed wat ons betreft !

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence de Bruxelles in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence de Bruxelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.