Kleine hotelsWeer vandaag4°-2°

8 reviews over Hotel Relais du Pre in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Miranda sabbe,
27-9-2017

Heel veel lawaai aan de straatkant.

Heel dunne muren, we hoorden onze buur snurken.

Er stond op de site dat er een Bar in het hotel was, we moesten naar een ander hotel als we iets wouden drinken!

Ligging : we voelden ons niet veilig om naar het hotel te wandelen.

Het klein gezellig straatje waarvan sprake was hebben we niet gezien.

Hygiëne was in orde.

Dichtbij metro en parkeergarage tegen betaling.

Ontbijt was ok.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek!!!

Zeno betje
6-1-2013

Kamer is goed, lekker ontbijt. Goede ligging voor de stad te bezoeken! Vriendelijk personeel! Volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

zeker de moeite waard voor herhaling!

Filip
21-7-2012

Prima hotel, mooie kamers, gezellige bar, lekker ontbijt, mooie ontbijtzaal,

mooie buurt en nog veel meer!

Gereisd met vrienden in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Relais du Pre voor je op een rij gezet:

Een klein en gezellig hotel

Veerle
5-4-2012

Een klein en aangenaam hotel voor een citytrip. Zo'n 10 minuten wandelen vanaf het station Gard du Nord waar de THALYS stopt;10 minuten wandelen naar metro Cadet vandaar uit kan je alles bereiken.Opgelet ;je kan geen metrokaart voor verschillende dagen kopen met Maestro.Rustige buurt met heel wat eetmogelijkheden of winkels om iets te kopen indien je niet altijd uit wilt eten. Te voet naar de Sacre Coeur;indien je de weg weet ,zo'n 30 minuten. Onze kamer was klein maar proper. Niet al te nieuw, een verfbeurtje kon het wel gebruiken maar het bad ,wastafels en de wc waren proper en dat vind ik het belangrijkste. Elke dag wordt de kamer gezuigd...,tja, er ligt nog wel tapijt; de badkamer en wc zuiver gemaakt en goed ontsmet. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat graag in alle talen wil antwoorden op je vragen.Ontbijt netjes verzorgd met lekkere verse broodjes .We hebben een fijne vakantie gehad en wanneer we nog eens gaan, zullen we zeker proberen om dit hotel te boeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

verhouding prijs kwaliteit is heel goed

hugolagae
8-11-2011

Hotel Relais du Pre is verhouding prijs kwaliteit heel goed. Het betreft een eenvoudig 3 sterrenhotel dat slechts 10 minuten te voet van het Noordstation gelegen is. Aan de receptie was men heel vriendelijk en gaf men tips om zaken in Parijs te bezoeken. Ook de kamers zijn eenvoudig maar net. Het ontbijtbuffet is genoeg en wordt regelmatig aangevuld. Enig minpuntje was de kamer aan de straatkant waar de nacht van zaterdag op zondag meer lawaai was dan de andere dagen. In de omgeving zijn ook restaurants waar men een aperitief kan drinken op kosten van het hotel. Ben er reeds 2 maal geweest. Ook metro is niet veraf gelegen van het hotel

Gereisd met partner in oktober 2011

Degelijk voor korte citytrip

Lagae Hugo
24-12-2010

Klein aangenaam hotel, niet ver van de metro en noordstation, geen grote kamers maar voldoende voor een citytrip. Wel geen groot ligbad, en moeilijk een douche te nemen wegens ontbreken douchezeil. Vriendelijk aan de receptie en eenvoudig maar degelijk ontbijtbuffet. Prijs-kwaliteit is degelijk en zeker in orde voor een citytrip. Als ik nogmaals naar Parijs ga, overweeg ik om er terug te gaan. Ook de buurt is rustig. In sommige restaurants in de buurt krijgt men de aperitief gratis als men vermeldt dat men daar logeert.

Gereisd met partner in december 2010

Hotelletje in een leuk filmstraatje

Brusselaers
25-8-2009

Zeer goed hotelletje. Het ligt inderdaad in een pittoresk filmstraatje. Niet te ver van de metro. Enkele restaurantjes in de buurt. Goed eten. Ontbijt in hotel eerder beperkt. Kaas, charcuterie, jam, geen cornflakes, wel broodjes en croissants. Kleine maar gezellige eetzaal. Nette ruime 3 persoonskamer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
2008

basic

hilda
23-11-2008

kleine badkamer, kleine bedden maar wel goed, goede bereikbaarheid van centrum (openbaar vervoer), alleen frans ontbijt, goedkope kamers, goed schoon sanitair, vriendelijk personeel

Gereisd familie in oktober 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Relais du Pre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais du Pre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais du Pre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.