Hotel Relais de Paris Color Design

Hotel Relais de Paris Color Design

7.4Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Relais de Paris Color Design voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Relais de Paris Color Design

• 8Cas28-05-2017

Erg tevreden

Erg vriendelijke staf en mooie, knusse kamers. Ontbijt was erg lekker. Locatie was ideaal voor bezoek van parijs

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Pieter12-11-2012

Kom hier zeker terug!

Hotel ligt op 400m van een Metro station, dus is zeker goed toegankelijk. Eigenlijk geen enkele opmerking! Leuk design, frisse kleuren, propere kamer... Heb al andere hotels in Parijs gezien! Hier ga ik zeker terug!

Zakelijk gereisd in november 2012

• 7Kris29-05-2010

perfecte uitvalsbasis om parijs te ontdekken

dit is een aangenaam hotel. minimalistisch met overal kleuraccenten. leuke cafeetjes en resto's in de omgeving. kamers zijn voor Parijse maatstaven ruim. Badkamer is klein maar goed ingedeeld. Deur van de badkamer is wel doorzichtig, dus let op met wie je gaat ;-) . Super kwaliteit van bed en donsdeken. Heerlijk om hierin neer te ploffen na een dag rondwandelen in Parijs. Ondanks de ligging hebben wij geen probleem gehad met geluidsoverlast. Vriendelijk onthaal. Ontbijt is 12 euro maar is wel niet heel uitgebreid

Gereisd met partner in april 2010

• 8koevermans04-09-2006

04-09-2006 eenvoudig schoon hotel vriendelijke bediening zowel achter balie als bij ontbijt na uitboeking om uiterlijk 12.00 uur op laatste dag kan bagage blijven staan zeer dicht bij metrostation Gare de Lyon s'nachts niet echt rustig door verkeer

Gereisd in september 2006

• 7Hedzer25-09-2005

Voor de prijs een goed hotel. Eenvoudig ingericht. Uitstraling hotel is sober. Klein. Kamers niet al te groot. Wij hadden een kamer met een klein ijskastje, erg prettig. De handdoeken worden elke dag verschoond. Kamer was wel erg gehorig (we zaten op de bovenste, 4e verd.). Ontbijt degelijk. Self service, wel fijn. Personeel in ontbijtzaal niet erg vrolijk, in tegenstelling tot baliepersoneel, dat erg vriendelijk en welwillend is. Hotel ligt in rustig straatje, zijstraat van de gezellige drukke winkelstraat Rue Faubourg St Antoine. Wordt op dit moment wel veel gebouwd in Rue Citoux, werden geregeld wakker van boorwerkzaamheden om 8 uur in de ochtend al. In sommige reisgidsen wordt dit gebied als flitsend uitgaangsgebied (bars, disco's) aangemerkt, maar dat is onzin.

Sober, degelijk, voor de prijs goed hotel, voor mensen die wat meer luxe zoeken, is het hotel minder geschikt.

Gereisd in september 2005

Hotel Relais de Paris Color Design info