Hotel Printemps

Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°
Hotel Printemps
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Printemps voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Printemps in het Nederlands

Redelijk hotel

a.b.ketting
15-5-2009

Ietwat buiten centrum gelegen maar goed te doen met metro,knusse ontbijtruimte,kamers klein, bedden zijn goed/schoon, de badkamer is nieuw en schoon,hotel is oud vloerbedekking ook, rustige straat 's avonds,'s morgens ontbijtbuffetje koffie, thee, jus, croissantje, broodje, verpakt jam/kaasje + zelfgekookt eitje, alles voldoende, inderdaad 2** niet meer maar voor de prijs best goed ca.60/70 euro kamer, receptie verstaat engels.

Place Nation, druk plein met veel eettentjes, ruime keuze. Tip: museum Carnavalet in de Marais.

Colette, Gérant, 31-3-2016
Je vous remercie pour votre avis mais sachez que l'hôtel a été entièrement rénové depuis votre visite.

Voor een stedentrip een goed hotel!

Parijs
11-5-2009

Een weekend verbleven in dit hotel. Kleinschalig hotel, maar prima te doen! Kamers zijn netjes en schoon en zijn prima bedden. Badkamer is ook netjes, echter een wat kleinere douchecabine. Vrienden van ons hadden een douche met gordijn. Ontbijt 's ochtend stelt niet zoveel voor, maar wat verwacht je van 2sterren. Metro station om de hoek, wordt wel onduidelijk aangegeven waar je kan opstappen. Maar hotel uit naar rechts kom je op een groot plein "Nation" daar heb je dus de metro. Binnen 5 minuten ben je bij de vele bezienswaardigheden. Hotel ligt vlakbij snelweg, dus prima te bereiken per auto. Parkeergarage ligt tegenover hotel, 22euro voor 24 uur.

Zeker een aanrader voor een stedentrip!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Printemps in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Printemps zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.