Hotel Prince Albert Lyon Bercy

Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
Hotel Prince Albert Lyon Bercy

We hebben een aantal aanbieders voor Prince Albert Lyon Bercy voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Prince Albert Lyon Bercy in het Nederlands

2008

geen aanrader, kamers erg ongezellig ingericht

Jacqueline
18-2-2008

geen aanrader, kamers erg ongezellig ingericht. Personeel niet klantvriendelijk.

2007

+ Goede ligging, dichtbij station gare de lyon

+ goed ontbijt buffet, met voldoende keus

-Slechte bedden op wieltjes

-Slechte service, chagerijnig personeel

Hotel was wel netjes en elke dag word kamer opgeruimd (ook nieuwe handdoeken). Waarschijnlijk voor parijse begrippen een goed hotel voor een redelijke prijs

Het hotel ligt in een rustige straat, vlakbij gare de Lyon (directe verbinding met Disney) en vlakbij de Promenade Plantee.

De kamers zijn niet groot, maar wel schoon en de bedden zijn goed.

Het ontbijtbuffet is, gezien de prijs, uitgebreid. Wij zijn in ieder geval elke dag met een goed gevulde maag op stap gegaan. De ontbijtruimte is groot genoeg om niet te hoeven wachten.

Bij de receptie kan je gratis internetten en de WiFi van het hotel is vrij toegangkelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince Albert Lyon Bercy in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince Albert Lyon Bercy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.