7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Roissy Parc des Expositions voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Premiere Classe Roissy Parc des Expositions in het Nederlands

Dit nooit weer

Smeijers
4-11-2016

Vanwege werk hier nacht verbleven. Geen bad zoals geadverteerd. Bed had peuk brand gaten, kapotte en vieze muren. Stof in hoeken. Dure maar vunzige afwerk plek

Gereisd alleenreizend in november 2016

Uitstekend vliegveld hotel

Maaike
15-11-2013

Prima hotel om een nacht te vertoeven als je de volgende ochtend vroeg op het vliegveld moet zijn. het is makkelijk bereikbaar, aardig personeel en de ''metro'' naar het vliegveld is ook weer makkelijk vindbaar. de andere kant op als waar je vandaan kwam vanaf het hoofdstation parijs.

Gereisd met partner in september 2013

Geen Favoriet

Wilhelm
23-7-2013

Het is was toen wij er waren een goedkoop hotel, maar: toen wij binnekwamen was de receptie gesloten, moest je inhecken bij het hotel ernaast. liepen wij naar onze kamer vonden wij het er muf ruiken op de gan en in de lift. in de kamers zit een douche waar je kont niet kan keren. De plek is voor mensen die naar de beurs gaan of bezoeken wel ideaal erg dichtbij.

Gereisd zakelijk in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel voor stedentrip

peter en willy
3-1-2010

kamers zijn klein "badkamer"nog kleiner maar als je de hele dag toch in Parijs vertoeft kom je er toch alleen maar om te slapen,het lijkt me geen hotel om een hele week te vertoeven een paar nachten lukt wel maar voor een langere periode ontbeerd het toch wel aan ruimte en comfort.neem wel zelf drinken mee in het hotel zelf alleen maar een paar automaten. het hotel ernaast heeft wel een bar. en kun je eten. receptie meestal gesloten maar wel in het kyriad ernaast open 20 meter verder. metro verbinding perfect verstandig is om losse kaartjes naar de stad te nemen voor ons drieën waren we ongeveer 11 euro kwijt en de rest met carnet 10 losse kaartjes te doen met die carnet kun je ook weer terug naar het hotel in ons geval was dit de goedkoopste oplossing.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Prima hotel voor een stedentrip naar Parijs!TOP!

fam. Leliveld
11-5-2009

Prima hotel op 2 minuutjes lopen van het treinstation en je bent dan met 20 min. in centrum Parijs. Vriendelijk goed-engels sprekend personeel, lekker ontbijt met voldoende keus (4,80e p/p), gratis parkeergelegenheid (beperkt) en anders betaal je 14e p/d voor in de parkeergarage. De hotelkamer met badkamer was netjes en schoon, wel wat aan de kleine kant maar voor ons geen probleem. We waren hier 4 nachten met 2 volwassenen en kind van 11 jr en hebben 33e p/n betaald voor een 3-persoonskamer. Hebben zelfs nog een nachtje bijgeboekt. Goed, net en absoluut goedkoop hotel voor een stedentrip naar Parijs! Je kunt ev in het naastgelegen hotel 's avonds een hapje eten maar op 10-15 min. lopen vanaf het hotel is een pizzeria/cafetaria waar we de eerste avond na aankomst goed hebben gegeten. Verder zijn we alleen in Parijs zelf geweest. Kortom, we raden dit hotel absoluut aan!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2008

Goede slaapplaats voor stedentrip Parijs

Rachelle & Maarten
29-12-2008

Goede slaapplaats voor een stedentrip Parijs vlakbij het vliegveld CdG. Op ong 200 mtr van de RER (treinstation), die je in 25-30 min naar Paris Nord brengt. Vandaar directe aansluiting op het gehele openbaar vervoersnet. Eenvoudige kamers voorzien van een bed, tafel, stoel en een eigen WC en douche. Douche is wel klein. Ontbijt eenvoudig maar voldoende (alleen zoet beleg). Drie dagen prima vertoeven voor weinig geld (€ 78.- excl. ontbijt van € 4.80 pp)

Gereisd met partner in december 2008

Simpel maar goed en netjes

Babara
28-12-2008

Wij hebben hier geslapen met z'n 3 voor €26,00. Het zag er netjes uit. Je auto kan je buiten parkeren als er plaats is en anders betaal je €12,00 per dag maar dan staat hij veilig in een afgeloten garage onder het hotel. Het ontbijt is simpel maar was wel lekker. De kamers zijn klein maar het is toch alleen maar om te slapen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Topprijs

Tienray
25-7-2008

Net, rustig hotel voor overnachtingen bij een stedentrip danwel overnachting voor het vliegveld. Kamers keurig. personeel heel vriendelijk. Ligt in een buitenwijk van Parijs. Ligt op 50 meter van treinstation met iedere 10 minuten een trein naar het centrum. Verder geen poespas. Puur voor te overnachten. Prijs is bijna voor niets. Waren met kind van zes. 3-persoons kamer voor 32,- per nacht per kamer in het hoogseizoen. Alles keurig zuiver. Eigen douche en wc op de kamer. 17 min rijden naar Eurodisney.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Roissy Parc des Expositions in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Roissy Parc des Expositions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.