Hotel Pointe Rivoli

Kleine hotelsWeer vandaag9°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Pointe Rivoli voor je op een rij gezet:

Laatste review

Centraal gelegen en knus hotel

janhdijkstra,
5-1-2011

Klein hotel met leuke moderne (kleine) kamers midden in de hippe wijk Le Marais. Zeker een aanrader voor iedereen die een kort verblijf in Parijs. Vooral het feit dat de ingang van metrostation Saint Paul letterlijk 25 meter vanaf de voordeur ligt is erg handig. Minpunt is dat er geen ontbijtfaciliteiten zijn in het hotel, maar wel een keurige aanbieding voor ontbijt in het cafe pal onder het hotel. Ander groter nadeel zijn de steile en smalle trappen. Dit is vooral als je op een hoge verdieping zit best een nadeel.

Kenmerken

5-1-2011

Gezellig hotel

Fien
21-10-2009

In 2008 ben ik hier geweest met 40 klasgenootjes. De kamers zijn gezellig en er is een bad & douche, alleen de trappen zijn erg steil en erg smal (vandaar de 5 voor kamers). Als je op de 5e of 6e verdieping zit word je helemaal gek van het eind dat je moet lopen en ben je buiten adem als je boven bent.

Helaas is er ook geen lift en dus moet je met koffers gaan slepen (wij kwamen met 40 man, als je met ze 3en bent worden ze mss wel gebracht). Het ontbijt is simpel maar erg lekker. Echt Frans stokbrood en gelijk om de hoek zit een Chinees met heeel lekker en goedkoop eten!

Ohja. loop het hotel uit en 20 meter verder is de metrohalte Saint Paul

Dit hotel is erg leuk voor een week schoolreis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pointe Rivoli in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pointe Rivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.