Hotel Peletier Haussmann Opera ***

Hotel Peletier Haussmann Opera ***

Hotel Peletier Haussmann Opera
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Peletier Haussmann Opera voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Peletier Haussmann Opera in het Nederlands

Perfecte locatie, maar kamer was smoezelig

Gabriella en Jolanda, 5-2-2018

Dit hotel gekozen omdat het perfect gelegen is. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in Parijs.

Maar wij vonden onze kamer nogal tegenvallen. Er stond een oude, vieze, kapotte fauteuil naast ons bed. In de kast achter de reservekussens lagen oude sokken. Badkamer was niet schoon. In ieder geval gaan we niet weer in dit hotel verblijven de volgende keer dat we Parijs gaan bezoeken.

oubollig,geen comfort,zeer zeer smalle gevaarlijke

bart en lily, 30-12-2011

Hallo , wij zijn op 28 december 2011 voor één nacht naar dit hotel geweest. Enige possitieve voor deze 101e was de ligging.

Het is een ouderwets klein pufferig hotel. Wij lagen in een zeer ouderwetse kamer op het 7De. De lift is , en lees goed ! 1M B op 35cm D. Niet te doen. Het ontbijt is smerig en vuil . Voor deze prijs zijn er betere HOTELS in Parijs te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peletier Haussmann Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peletier Haussmann Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peletier Haussmann Opera scoort een 5.57 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: