Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pavillon Louvre Rivoli voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl

1 review over Hotel Pavillon Louvre Rivoli in het Nederlands

2004

Ik ben hier van 7 tot en met 9 juli geweest

Astrid
20-7-2004

Ik ben hier van 7 tot en met 9 juli geweest. Een aanbieding, anders vond ik het véél te duur; maar nu dus prima. Een complete en mooie, maar piepkleine kamer. Hetzelfde geldt voor de badkamer. Maar de ligging is fantastisch. Alles binnen "handbereik" en natuurlijk in een heel goede buurt, waar je 's-avonds gewoon kunt lopen (als vrouw met tienerdochter).

Gereisd Anders in juli 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pavillon Louvre Rivoli in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pavillon Louvre Rivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.