Kleine hotelsWeer vandaag24°12°

89 reviews over Hotel Paris Legendre in het Nederlands

Leuk, klein familiehotel!

Mandy
17-6-2014

Hotel Legendre is best klein, maar een heerlijk hotel. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De kamers zijn iets aan de kleine kant, de badkamer is ook niet ruim. Maar je komt uiteraard niet naar Parijs om in je hotelkamer te zitten! Wij hebben vier hele fijne dagen gehad in Hotel Legendre!

Gereisd Met partner in mei 2014

vies en klein, aardig personeel

Shenay
8-12-2013

Echt belachelijk klein, de douche is niet groter dan een stoeptegel en dit is niet overdreven, schimmel over de buizen en overal schaamhaar. Stofzuigen doen ze hier niet. Verder wel een fijne ligging, snel bij het centrum, mcdonalds om de hoek en metro om de hoek. Personeel is wel heel erg behulpzaam en aardig!

Gereisd Met partner in november 2013

Goed verzorgd hotel, en zo in hartje Parijs

Dorien
7-11-2013

Eind oktober een midweek naar Parijs geweest en verbleven in Hotel Paris Legendre. Klein, eenvoudig hotel, maar erg goed verzorgd. Ontbijt eenvoudig en simpel, maar voldoende van alles. Service in het hotel was ook goed, er werd goed met je meegedacht en 2 van de 3 personen bij de receptie die wij hebben gesproken, spraken ook erg goed Engels. Vanaf het hotel binnen 5 minuten bij een metrostation, van waaruit je heel Parijs door kon, ideaal.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Prima hotel!

samira
21-6-2013

Verblijf hier nu al enkele jaren en ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Kamers zijn niet erg groot maar voldoende ruimte om je koffers kwijt te kunnen en even te relaxen. Ontbijt is uitgebreid met verschillende soorten cornflakes, beleg en sapjes. Hotel is gelegen in een zijstraat van het levendige avenue de Clichy met voldoende restaurantjes en winkels. 2 metrostations op 2 min afstand en een 15 min lopen van de sacre coeur. Kortom prima!

Gereisd Met partner in juli 2012

Klein maar goed

R. Sibelt
12-1-2013

Wij zijn hier 5 dagen verbleven voor een citytrip in Parijs. Dit hotel is vooral om er niet de hele dag bij het hotel te zijn, maar gewoon om te slapen en overdag erop uit te trekken (zou ik maar doen want in Parijs zijn heel veel mooie dingen te zien). De kamers zijn klein en de badkamer is helemaal klein. Maar... zoals ik al zei, om er alleen te slapen en overdag weg te zijn is het prima. Wij waren er afgelopen zomer in een warme tijd, dus ook 's avonds en 's nachts het grote raam (aan de straatkant) open gehad. Er was meestal daardoor lawaai op straat, door auto's en mensen. Het hotel is 3 à 4 minuten naar het metrostation ''La Fourche'' waar je met de metro naar elk bezienswaardigheid in Parijs makkelijk heen gaat. De metro is wel druk en aardig vies. Kijk uit voor de vele zwart gekleurde mensen die aandringen om iets aan je te verkopen. Het is veel te duur en wat je koopt is niets.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Leuk Hotel

Naam Naam
30-9-2012

goed hotel met nette kamers en uitstekend ontbijt

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Kamers erg klein,maar je slaapt er alleen, prima

w balder
6-5-2012

Prijs/kwaliteit oke. Kamer klein, maar elke dag schone lakens,handdoeken en nieuwe zeepjes. WC is drama. Klein en de deur gaat naar binnen open. Als je iets gezet bent, deur open laten. Ontbijt goed. Mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Je bagage kan de hele dag van vertrek achter de balie staan. Wel gehorig wanneer je aan de voorkant slaapt. De buurt prima. Veel metro's. Lekkere eettentjes. Sacre Coeur half uurtje lopen. We gaan nog een keer terug.

Gereisd Met partner in april 2012

geen aanrader

E.Hirschler
1-5-2012

Kamer was heel petiterig, ca 3 x 3 m. Alleen het bed om op te zitten, dus als je evne tijd op je kamer moest doorbrengen moest dit liggend of zittend op bed. Badkamer was een gangetje. Meteen achter de deur was een wastafel, daar kon je net staan tussen muur en wastafel. Meteen daarnaast de WC, zo smal dat je niet recht op de WC kon zitten, daarnaast een uitbouwtje waar het bad was gelaatst. Douche kon niet opgehangen en er was geen douchegordijn. Alles werd dus nat. Als je uit het bad stapte moest je pal voor de WC staan. Allemaal heel krap dus.

Prima hotel voor stedentrip.

Gerjanne
18-10-2011

Het is een prima hotel, wel wat klein. Kamers zijn klein, maar goed genoeg. Ontbijt is heerlijk, klein buffet! Personeel spreekt klein beetje engels, maar is zeker bereid te helpen. Locatie is goed, ongeveer 10 minuten lopen naar metro, en ondanks de 2 overstappen goed te bereiken vanaf Gare du Nord! Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Niet luxe maar wel oke.

bbc
26-9-2011

De beschrijvingen tot zo ver kloppen precies. Kamer en badkamer erg klein maar bed best comfortabel mits je niet al te lang bent. Ook voldoende schoon en het ontbijt meer dan voldoende. Wij zijn hier 5 nachten geweest en voor in Parijs is dit alles wat je nodig hebt, omdat je alleen op je kamer komt om te slapen. Dat we op de binnenplaats uitkeken was niet mooi maar had wel als voordeel dat het lekker rustig was. Voor wie geen luxe zoekt maar alleen een bed wel een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paris Legendre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paris Legendre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.