Hotel Opera Frochot

6.3Voldoende

10 reviews over Hotel Opera Frochot

• 8Bernadette01-09-2015

Fijn verblijf!

Fijn hotel. Schoon en luxe interieur. Kamers zijn wat klein, maar hoeveel ruimte heb je nodig voor 2 dagen? Alles wat we nodig hadden was er, behalve een minibar (of koelkastje). In de lobby stond wel een koelkast met verschillende dranken te koop (water, cola, bier, wijn). Wifi was ook heel goed, tegen de verwachtingen in. Ontbijtje was helemaal compleet verzorgt, en de mensen van de receptie waren erg aardig en behulpzaam!

Het fijnste aan het hotel was de locatie. Vlakbij de Mont Marte en de Moulin Rouge. Echt een stukje Parijsse cultuur!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 1Nick06-04-2011

geen eerlijk personeel

ze bestelen de bezoekers en de directeur is niet van zijn woord

Gereisd met partner in januari 2011

• 1Geenen06-04-2011

hoteleigenaar is niet te vertrouwen

het hotel is rustig gelegen. onze slechte ervaring in dit hotel is dat onze valies is gestolen in de bewaarruimte van het hotel. de directeur gaf ons wel mee dat zijn verzekering dit ging dekken aangezien het de fout was van zijn receptioniste maar daar is na een jaar nog niks in orde. nu weet hij niks meer van die diefstal. wij raden u aan niet naar dit hotel te gaan of als je je bagage in bewaring geeft een bewijs vraagt van het aantal stuks en dat dit een officieel document van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Tom en Greet01-05-2010

Goede ligging om Parijs te ontdekken

Goed hotel midden in de Pigalle wijk (rosse buurt) maar dit zorgde nooit voor overlast. Metro vlakbij. Ontbijt sober maar voldoende. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2010

• 7Joost27-07-2009

Prima ligging voor een bezoek aan Parijs

Hotel met mooie kamers, goede bedden en schone badkamer. Ontbijt eenvoudig maar prima. Ligging vlakbij metrostation Pigalle. Vanuit hier is geheel Parijs centrum goed te bereiken met de metro. Loopafstand van Montmartre en Sacre Coeur. Winkelstraat met Lafayette is ook te belopen. Van de rosse buurt hebben we geen last gehad.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8ikke08-04-2009

zeker de moeite waard

Hier verbleven voor mijn werk. Het hotel ligt in een levendige buurt dus lawaai moet je erbij nemen, maar op een boogscheut van Montmartre, Moulin Rouge, Opéra, ... Echt een aanrader.

Gereisd in april 2009

• 8Jan en Esther01-02-2009

aanrader!

wij hebben hier begin januari een zeer prettig verblijf gehad. Vriendelijk personeel, mooie schone kamer en badkamer een heerlijke verse broodjes bij het ontbijt. Ook de buurt is erg gezellig met de Moulin Rouge bijna om de hoek. Gezellige bedrijvigheid tot in de vroege uurtjes. We gaan de volgende keer zeker weer naar dit hotel!

Gereisd met partner in februari 2009

• 8ingrid24-04-2008

hotel is aan het renoveren wij zaten op 4 hoog onze kinderen op 2 hoog bijde kamers waren erg mooi opgeknapt met mooi sanitair. hotel is wel erg gehorig buurtjes hoorde wij ook genieten van hun sexuitspattingen 2 nachten. ontbijt is gewoon heeeeeel frans ik weet niet beter. pers. is heel vriendelijk. nee hoor leuk hotel niks mis mee.

Gereisd met familie in april 2008

• 7Loes Stam28-03-2008

Het ontbijt is een lachertje. Er wordt op de site gesproken over een continental breakfast (o.a. scrambled eggs). Keuze voor beleg? 3 kuipjes, te weten: la vache qui rit, jam (zonder smaak) en honing.Verder een bak cornflakes en een kom met fruit uit blik. Wat betreft "a serene' breakfast room": het is een leuk ingerichte ontbijtkamer, die wordt verpest door een TV-zender met popmuziek. Uitgezet, maar door bedienend personeel ook gelijk weer aan gezet. Dus sereen?: zet een prettig klassiek muziekje op als er dan toch toegevoegde geluiden moeten komen. De bedden zijn waardeloos: je kunt hier net 2 nachten op liggen en dan heb je het - wil je een hernia voorkomen - wel gehad.Het zou een prettig hotel kunnen worden, als men zich de moeite zou getroosten om een goed ontbijt te serveren (hier zijn de prijzen ook naar ) en opbouwende kritiek van gasten ter harte zou nemen.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7N & L07-02-2008

In dit hotel wordt er momenteel verbouwd, veel kamers zijn klaar. Wij hadden een verbouwde kamer en het zag er heel goed uit, veel ruimte over heb je niet, maar het is modern ingericht met design materiaal en flat screen tv. De sleutel moet je blijkbaar afgeven aan de receptie omdat ze maar een exemplaar hebben, anders wordt je kamer niet opgemaakt. Het ontbijt stelde weinig voor, maar dat is vaker in Frankrijk. Je zit dicht bij de metro en kan vanuit daar bijna overal komen. In de straat zitten ook een aantal erotische zaken, overlast heb je hier gelukkig niet van. Algemene beoordeling is goed,Als we weer naar Parijs zouden gaan zou ik best terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2008

Hotel Opera Frochot info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Tuin