Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème

Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Paris Nord 18ème voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème in het Nederlands

Nooit meer!

Nicole Kouwenberg
14-10-2017

Wat een verschrikkelijk hotel! Nooit meer!

We hadden gevraagd om een babybed, dit zou geregeld worden. Toen wij s'avonds terugkwamen stond er geen bedje... Bij de receptie werd doodleuk gezegd dat de bedjes op waren. Maar ik kon ons kind wel in het 1 persoonsbed leggen net als zijn grote broer. Zodat hij zeker midden in de nacht door de kamer kan kruipen in deze heeeeele babyproof kamer... Not!!

Onze jongste zoon is net 1!!!! Belachelijk. Gelukkig hadden we thuis op de valreep nog ons bedje in de auto gelegd. Dus die maar opgezet..

Vervolgens liggen mijn man en ik nu al zeker 3 uur klaarwakker in bed door de harde muziek en schuivende stoelen. Alsof je buiten naast een discotheek staat. Het is dat onze kinderen nu eindelijk slapen anders had ik mijn spullen gepakt!

En dan nog een factor waar het hotel niks aan kan doen; om naar de metro te lopen moet je tussen de zwervers, vluchtelingen en busjes politie met volle bewapening lopen

Goed hotel, vreselijke plek

Sebastiaan van kooten
15-8-2017

Het hotel is leuk en ligt in prencipe op een handige afstand van af en oprit van de Périphérique en metrostation la Chapelle maar bij de afrit van de snelweg staan erg veel tentjes en 'ramenwassers' beroven je door de bekende ramenwas truc. Buiten het hotel struikel je over de zwervers en het is nief prettig om naar het metrostation te lopen. 's avonds zou ik het zeker afraden om van de metro terug naar het hotel te lopen.

Oude reviews (archief)

Prima

Irene
7-5-2015

Het is een fijn hotel buiten het centrum. Je moet vijf minuten lopen naar de metro (12, Porte de la Chapelle). Dit is een vies straatje onder een brug. Als je met meerdere bent is dit geen probleem, alleen of twee vriendinnen zou ik niet doen. De kamer is prima, ruime douche, bad, apart toilet en vier dubbel glas waardoor je nauwelijks geluidsoverlast hebt. Raam wel dicht laten s nachts ivm de herrie. Er is koeling. Ontbijt met broodjes (chocolade) croissants, franse kaasjes, 2 soorten vlees, fruitsaladee, cake, ontbijtgranen, muffins etc. Niks mis mee. Parkeergarage €18 per dag onder het hotel. Kids kunnen op slaapbank en onderschuifbed, er zit een gordijn tussen dr ouders en de kids voor de privacy. Magnetron (geen servies!) en koelkast. Fijne bedden en veel grotr handdoeken. Prima in orde allemaal.

ontbijt uit een "kast" in de lobby. Bar mag de naam niet hebben.

in de schoolkantine is het nog gezelliger en luxer. wat een blamage voor 120 per nacht.

kamers zijn van Ikea??

Lekker ruime kamers

annemiek
5-1-2013

Hotel met ruime kamers incl. een koffie-en theezet faciliteiten. Bijzonder geschikt voor een verblijf in de winter.

Prima hotel!

i_deboer
8-11-2012

Het hotel is goed bereikbaar met de auto, ligt dicht bij de A1. Er is een afgesloten parking bij het hotel, voor ca. 18 Euro per dag. De metro is dicht bij (ca. 5 min. lopen), de wandeling er naar toe is niet echt mooi te noemen.

De kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Dagelijks ook schone handdoeken. Gezien de andere reacties hadden we geen ontbijt geboekt. De kamer heeft een tafel met 2 stoelen, een magnetron, klein koelkastje en waterkoker, dus prima te doen om op de kamer zelf te ontbijten! Absoluut niks aan te merken op de kamers!

leuk hotel, om parijs te ondekken

vrande.koen
26-10-2012

3 minuten lopen van Metro. Is geen hotel met veel activiteiten, maar een aanrader als je voor Parijs gaat. Familie kamer super de luxe, met gratis wifi, magnatron, koelkast dousch en bad en aparte wc. Ontbijt niets mis mee, geen worstjes, gebakken ei ed. maar keuze genoeg. 4 koelingen en als je uit elke wat pakt, dan heb je de vitamine die je nodig hebt. Geen avondeten mogelijk, maar keuze genoeg in Parijs. vlak bij de snelweg, gemakkelijk bereikbaar, parkeren volop in garage onder hotel voor 18 euro per dag. Goede bedden en geen geluidsoverlast. metro kaart voor ongeveer 8 euro per dag, en je komt in heel Parijs.

Prima hotel om Parijs te ontdekken.

Jop M
6-8-2012

Mooie kamers om met het gezin te verblijven en dicht bij de metro om Parijs te ontdekken. Hotel is goed bereikbaar met de auto en heeft een mooie maar prijzige (€ 18,- pd) parkeergarage. Een auto met dakkoffer kan ook terecht (hoogte garage 1.98 meter, maar in werkelijkheid hoger).

Fijne,kamer voor gezin met twee kinderen.

Handig; magnetron,waterkoker, gootsteen en koelkast op de kamer.Prima sanitair.

Hotel is goed te bereiken met de auto vanuit Nederland. Het ligt wel in een (armere)buitenwijk van Parijs maar nog net binnen de centrum zone voor de metro.Metro is ruim 5 minuten lopen,supermarkt en pinautomaat naast de metro.Ontbijt is wat apart maar wel veel broodjes.

Prettig hotel, redelijke ligging

Johan
31-5-2011

Gemakkelijk te bereiken vanaf de Periferique, al was het wat druk door de weekmarkt op het parkeerterrein aan de andere kant van de straat. Gratis parkeergarage (Carrefour) op 100 m. van het hotel. 's Avonds auto wel op parking van het hotel gezet ( € 10,- p.d.). Metro station op korte loopafstand (Periferique oversteken). Kamer mocht wel wat minder stoffig en her en der wat slijtage aan deuren en kasten. Bed moet echt beter, een hardboard plank is niet van deze tijd. Matras vangt het gemis van een lattenbodem of boxspring maar deels op. Ontbijt was prima, beter dan ik bij andere beoordelingen las. Geen overcompleet buffet zoals bij "gewoon" Novotel, maar we hebben niets gemist. Kinderpakketje erbij, leuk hoor. Vriendelijk personeel bij het ontbijt, receptie mag wel een cursusje hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Suites Paris Nord 18ème scoort een 7.31 uit 10 op basis van 30 reviews.