Hotel Novotel Paris 17

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Novotel Paris 17

• 2019
    8Richard14-05-2019

Mooie stad met mooi hotel. Doen we nog eens!

We hebben 2 dagen door Parijs heengezworven. Een dag alleen lopend en een dag icm de metro. Er is veel te zien, maar er zijn best veel dingen minder toegankelijk dan een paar jaar geleden ivm afzettingen en politiebewaking. Hotel is mooi maar ligt wel redelijk ver uit het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Moniek04-09-2016

Prima hotel, aanrader als je op doorreis bent

Prima hotel, mooie familiekamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, parkeergarage onder het hotel. Niet midden in het centrum (naast de Peripherique), maar ideaal als je op doorreis bent. We verbleven 1 nacht, zijn vanuit het hotel naar arc-de-triomph en Eiffeltoren gelopen (45 minuten), lekker wandeling door leuke buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Romy29-07-2016

Fantastische plek!

Het is een mooie hotel met kleine kamer maar goed opgeruimd. Personeelsleden zijn heel vriendelijk. Vlakbij de metro alleen hoor je vaak vreemde geluiden is wel irritant douche mooi. En veder...

Alleen gereisd in januari 2016

• 7Willems14-06-2016

mooi hotel

Hotel was voor een paar dagen uiterst plezierig. Kamers zijn klein maar schoon. Ontbijt is goed. Nodige is aanwezig. Metro voor de deur, dus je kan alle kanten van Parijs op in korte tijd. Ene personeelslid is vriendelijker dan het andere. Ene spreekt beter engels als de andere. Zijn er geweest van 23 tot 26 oktober. Kan dus geen oordeel geven over airco of warmte. Hotel ligt naast politiebureau, dus er gaat nog wel eens een politeauto voorbij met sirene en zwaailampen. Niet echt hinderlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Ilonka Boogaard08-07-2015

Ideaal gelegen hotel!

Wij hadden uit onze kamer een prachtig uitzicht (executive kamer 9e verdieping) op de Eiffeltoren en de Arc du Triomphe. Het dichtsbijzijnde metrostation, Pereire, is gelegen op 10 min. lopen van het hotel. Het hotel en de kamers waren keurig schoon. Wij hebben niet gegeten in het hotel, enkel gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet wat ontzettend goed en uitgebreid was en ook steeds werd aangevuld. Variatie aan zoet, hartig, fruit, zelfs roerei, spek enz én dat in Frankrijk! Bij ons arrangement zat gratis parkeren inbegrepen, en zelfs de laatste dag mochten wij de auto gratis bij het hotel laten staan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Dietrich09-04-2014

Zeer goed hotel en ideaal voor een citytrip

Dit is een correct en mooi hotel met een goede ligging. Ideaal om een citytrip te plannen. Kort bij metroverbindingen en kort bij de uitvalswegen. De wagen kan er veilig binnen worden gestationeerd!

Gereisd in januari 2014

• 9Bert29-05-2011

Klantvriendelijk hotel

Mooi hotel aan de rand van het centrum van Parijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De bekende bezienswaardigheden van Parijs zijn vlot te bereiken met het openbaar vervoer, maar het hotel ligt te ver om dit te voet te doen. Goed restaurant met een beperkte kaart maar prijs/kwaliteit zeer goed. Mooie ruime kamers.

Gereisd met partner in april 2009

• 9Nathalie25-04-2011

City trip Parijs

Leuk, modern hotelletje maar iets ver weg van alles

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Jaimy Scholte & Marvin Salden16-06-2009

Prima hotel voor romantische trip!

We zijn net terug van drie superfijne dagen Parijs. Dit Novotel heeft een prima ligging, pal aan de binnenring in een wat chiquer arrondissement. Een metro- en treinstation vind je op 10 minuten loopafstand. Tip: een half uur lopen door een leuke buurt met veel terrasjes en restaurants en je staat onder de Arc de Triomphe. Ideaal! De kamers zijn ruim en netjes en het ontbijt is uitgebreid. Het hotel heeft een eigen parkeergarage waar je drie lange dagen kunt staan voor slechts 2 x 16 euro, een meevaller! Verder is Parijs gewoon een geweldige stad. Overal is wel iets moois te zien. We hebben in drie lange dagen heel Parijs gezien en doorkruist, te voet en met de metro, echt heerlijk. Een superromantische stad om cultureel te doen, lekker te wandelen, relaxen in parken en op terrassen, shoppen en natuurlijk eten! We hebben ultiem genoten, mede dankzij de zon en 30 graden!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Jaimy Scholte & Marvin Salden16-06-2009

Prima hotel voor een romantische trip naar Parijs

We zijn net terug van drie superfijne dagen Parijs. Dit Novotel heeft een prima ligging, pal aan de binnenring in een wat chiquer arrondissement. Een metro- en treinstation vind je op 10 minuten loopafstand. Tip: een half uur lopen door een leuke buurt met veel terrasjes en restaurants en je staat onder de Arc de Triomphe. Ideaal! De kamers zijn ruim en netjes en het ontbijt is uitgebreid. Het hotel heeft een eigen parkeergarage waar je drie lange dagen kunt staan voor slechts 2 x 16 euro, een meevaller! Verder is Parijs gewoon een geweldige stad. Overal is wel iets moois te zien. We hebben in drie lange dagen heel Parijs gezien en doorkruist, te voet en met de metro, echt heerlijk. Aanraders: St. Germain (shoppen & gezelligheid), Marais, Montmartre en de omgeving van de Champs d'Elysées! Een superromantische stad om cultureel te doen, lekker te wandelen, relaxen in parken en op terrassen, shoppen en natuurlijk eten! We hebben ultiem genoten, mede dankzij de zon en 30 graden!

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Novotel Paris 17 info