Hotel Novanox

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Novanox

• 8lau&Tom27-09-2011

prima hotel

Hotel Novanox is een prima hotel. Niet al te grote kamers, maar dat is bekend in Parijs. Verder zijn de kamers zeer schoon en is het personeel heel vriendelijk. De ligging is prima. We hebben er niet gegeten omdat er zoveel leuke tentjes in de buurt zijn om te ontbijten etc. Kortom een goed hotel.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Paula van den Horn08-08-2010

aanrader

Wij ( 2 zussen , rond de 60 )vonden het een prima hotel .Personeel vriendelijk .We hadden een kamer achter geboekt .Deze was ,naar Parijse begrippen ,ruim en stil . De badkamer was voor 3 sterren zelfs luxe te noemen . In de omgeving zijn flink wat restaurants te vinden . Met de metro ( hooguit 8 minuten lopen ) ben je zo bij alle hoogtepunten en andere restaurants . Als ik weer eens naar parijs ga met de trein ga ik zeker naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Ton Klerks26-04-2010

Aangenaam hotel

Klein hotel in Montparnasse vlakbij een metrostation. Veel restaurants en brasserien in de directe omgeving. Eenvoudige kamer, maar goede bedden. De douchekabine is aan de kleine kant en de regeling van het water verloopt moeizaam. Uitstekende informatie van de attente medewerkers van de receptie. Openbare parkeergarage op 100 meter afstand. Via het hotel korting op de tarieven. Ontbijt typisch Frans maar goed. De kamers aan de achterkant hebben minder last van verkeerslawaai.

Gereisd met partner in april 2010

• 7Olaf19-03-2007

Naar Franse maatstaven goed hotel. Ligging redelijk centraal. Wij hadden een kamer aan de achterzijde. Erg rustig. Nette badkamer en goed bed. Service erg goed en vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2007

• 9kenlef27-02-2007

Na 12 bezoeken aan Parijs was dit het beste hotel. Centraal gelegen nabij het park van Luxembourg.Proper, heel beleefd personeel, zeer hulpvaardig. De kamers vooraan zijn niet erg groot, evenmin de badkamer. Maar de kamers aan de achterzijde gelegen, kijken uit op een rustig straatje en zijn groter met een grotere badkamer.Het ontbijt is naar Franse normen, maar lekker en voldoende. Spontaan werd ons een nieuwe paraplu meegegeven voor een wandeling bij regenweer. Kortom aanbevelenswaardig.

Gereisd in februari 2007

• 10jolanda14-03-2005

Lekker gezellig hote, personeel is erg aardig, ontbijt is erg goed. Overnachtingen niet duur, en hotel is erg meewerkend met het zoeken van vluchten.

Gereisd in maart 2005

• 9Mark Pennings14-03-2005

Zeer goed hotel zeker voor de prijs die je betaald, het ontbijt is erg lekker, en met warme broodjes, en een verse kiwi.Hotel is erg rustig, en je zit midden in het centrum, en vlakbij een erg mooi park

Gereisd in maart 2005

Hotel Novanox info