Hotel Nation

We hebben een aantal aanbieders voor Nation voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nation in het Nederlands

Leuk voor enkele dagen Parijs

Dennie
1-1-2010

Klein hotel. Hotelkamer was ook klein, maar wel aanvaardbaar. De lift heeft z'n beste tijd gehad! Piepklein opgezet buffet waar wel het hoognodige aanwezig is.

Receptiepersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam bij het vinden van toeristische attracties. Naast het hotel is een supermarkt waar je inkopen kunt doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nation in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nation zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nation scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.