Musée du Louvre

8.5Fantastisch

• 8J Visser12-06-2018

Neem de tijd!

Alleen het gebouw zelf al is de moeite waard om te bekijken, al valt deze wel enigszins weg door de grote hoeveelheid kunstwerken die er te zien zijn. Het is erg druk, maar zeker de moeite waard om te bezoeken. Zorg dat je ruim de tijd inplant voor dit bezoek om zo alles te kunnen bekijken. Ik heb niet alles kunnen zien en daar baal ik wel van. Al kom ik er zeker nog voor terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gérometta03-06-2018

Exceptionnel

Cadre majestueux.... Beaucoup ....mais beaucoup de monde.

januari 2018

• 10VIZIER17-02-2018

Une leçon d'histoire

Pensez à préparer sa visite à l'avance C'est immense

februari 2018

• 1Fay18-05-2017

Nooit meer.

Ik wilde naar de expositie van Vermeer. 2 uur in de rij gestaan, uitverkocht. Eerst volgende plek was s avonds pas weer, wanneer ik niet meer kon. Ik mag gratis het museum in omdat ik jonger ben dan 26, dus voorag reserveren ging niet. Ook stond er op de site dat ik niet in de rij hoefde te staan omdat ik gratis ben, dit was ook niet waar. Hele ochtend verpest hieraan. Kom hier echt nooit meer terug.

Alleen gereisd in mei 2017

• 7AMY DE LA BRETEQUE10-05-2017

expo vermeer

trop de queue même si on a réservé sur internet. je n'ai rien à dire sur l'expo, très belle, mais salles trop remplies malgé la régulation des flux

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Marco Gobbo14-02-2017

i never have enough time for it!

I think it would be nice to advise in advance if any room of masters are not available with info not only online, but on the spot, maybe at the entrance?

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10sandre02-02-2017

remarquable

prendre les billets à l'avance pour éviter de faire la queue

Gereisd met partner in januari 2017

• 6freeklensen071119-09-2016

Te vol

Door de overdaad aan kunst, valt de pracht van het gebouw zelf in het niet. Er staat en hangt te veel in dit museum.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Eulalia05-09-2016

The best place to visit in Paris

The history is there. From Europe to Africa you meet famous paints and sculptures

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10AK03830-03-2016

Enorm

Het Louvre is een oud museum, in de jaren 80 aangevuld met de glazen piramide. Deze piramide speelt een rol in de Da Vinci Code. De museumcollectie is gigantisch groot. Trek er genoeg tijd voor uit, of kies voor een bepaald deel van de collectie dat je goed wilt bekijken.

Gereisd met vrienden in maart 2016

10 van de 226 reviews gezien