Hotel Moulin

4 reviews over Hotel Moulin in het Nederlands

rustig hotel,met een goed ontbijt

renske
1-1-2009

rustig hotel,met een goed ontbijt. De ligging is wat minder,je moet veel met de metro reizen

Gereisd Met vrienden in december 2006
2008

Volgens de website zou het ontbijt tevens worden op de dit

J. Reparon
3-1-2008

Volgens de website zou het ontbijt tevens worden gereserveerd op de hotelkamer, dit bleek echter niet het geval.

De roomservice kwam ook langs terwijl er een do not disturb bordje op de deur hing.

Gereisd Met partner in december 2007
2007

Onder de douche stond je continue tegen de muur of het aan

H. van Kan
29-12-2007

Onder de douche stond je continue tegen de muur of het douchegordijn aan (en ik ben geen tientonner), vind ik niet fris en niet fijn! Prima hotel, maar je betaald duidelijk meer voor de locatie dan voor het hotel zelf.

Gereisd Met partner in december 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin voor je op een rij gezet:

Boven verwachting goed, zeer vriendelijk hotel met een en

A.C.J. Strohmsdorffer
23-8-2007

Boven verwachting goed, zeer vriendelijk hotel met een (zeker voor franse begrippen) voortreffelijk en uitgebreid ontbijt). Midden in (enkele minuten lopen) een van de (nachtelijke) uitgaanscentra. Boulevard de Glichy (Moulin Rouge, Picale e.a.), Montmartre (Sacre Cour) en met de Metro op minuten afstand tot alle bezienswaardigheden in de stad en van het treinstation Gare du Nord. (Auto maar laten staan)

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Moulin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.