Hotel Moulin Vert

Hotel Moulin Vert

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
6,4

5 reviews over Hotel Moulin Vert in het Nederlands

Dit hotel zou niet mogen bestaan!

Mevr.
20-12-2010

Ik raad iedereen absoluut af om naar dit hotel te gaan. Te erg en te vies voor woorden! Kamers zijn vies, kapot en klein

Gereisd Met partner in december 2010

Klein hotel, ligging redelijk goed.

Tom
20-12-2009

Klein hotel, maar wel netjes. Ontbijtzaal, nouja zaal zeg maar keukentje is veel te klein. Metro op paar minuutjes lopen is ideaal parkeergarage ook op paar minuten lopen.

Gereisd Met partner in Sun Dec 20 2009 13:06:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig hotel op goede lokatie

Lieke
30-6-2009

De lokatie van het hotel is goed, een paar straten verderop zijn er wat plaatsen om te ontbijten/lunchen en de metro is ook dichtbij. Het hotel ligt langs een drukke weg, dit stoorde de nachtrust aanzienlijk. Verder hadden we maanden van tevoren een 3persoonskamer gereserveerd en betaald en bij aankomst zegt de man dat er iets fout gegaan is en dat hij slechts een 2persoonskamer heeft, hier kan hij wel een extra bed opzetten (waardoor de loopruimte net meer bestaat en we moeten klimmen over de bedden). Zijn 'tegemoetkoming' hiervoor is 1 persoon 1 dag een gratis ontbijtje aanbieden...

Gereisd Met vrienden in juni 2009

2007

We hebben geen klagen over dit hotel

Annelien V.
17-12-2007

We hebben geen klagen over dit hotel. Ik heb helemooie herinneringen aan dit reisje, mede dankzij het hotelletje! Het is een klein, eenvoudig hotelletje. Het is rustig gelegen en de service is heel vriendelijk! 's Avonds kan je tot 3u. 's nachts nog een briefje aan de deur hangen met welk ontbijt je 's morgens wenst op je kamer. Heel gezellig vond ik dat:-). Het ontbijt was prima verzorgd en de kamers zijn prober. Er is niet overdreven veel plaats maar je hebt alles wat je nodig hebt. Ook sta je in no time in het centrum van de stad. Dit is zeker een aanrader! Voor mensen met kinderen zou ik dit minder aanraden omdat er niet echt iets van animatie ofzo. Maar ga met uw partner naar dit hotelletje en je beleeft er een uitermate aangename, vriendelijke sfeer! En alles is verzorgd. Ook de prijs valt goed mee. Je krijgt waar je voor betaalt.

Bon voyage!

Annelien V.

Gereisd Met partner in december 2007
2006

Le Moulin Vert is 'maar' een 2 sterren hotel maar zeker je

Angela
11-9-2006

Le Moulin Vert is 'maar' een 2 sterren hotel maar zeker een aanrader als je voor niet al te veel geld in Parijs wilt overnachten. De kamers zijn vrij klein maar is net als de badkamer heel erg schoon. Simpel maar erg smakelijk ontbijt geserveerd door erg vriendelijk personeel. Het ontbijt kan je trouwens zonder extra kosten naar je kamer laten brengen. De eigenaar van het hotel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt uistekend engels wat je niet van alle fransen kan verwachten.

Gereisd Anders in september 2006

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin Vert in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.