Hotel Moris

7.8Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Moris?

7.8Goed

6 reviews over Hotel Moris

• 10Jan&Joëlle15-03-2013

Schitterend hotel voor citytrip

Wij hebben 3 nachten verbleven in het hotel. De service was er uitstekend. Ontbijt in sfeervolle gewelfde kelder. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en receptie. Centraal gelegen in de nabijheid van de metro in zijstraat van drukke Boulevard tussen de Place de la Republique en de Opera maar toch rustig gelegen. Diverse lekkere eethuizen op relatief korte afstand. Doordat de Thalystrein "geen zin had om te rijden" wegens sneeuwval en Thalys ons geen alternatieven aanbood stonden wij terug uitgeschud aan het hotel om nog een nacht bij te boeken uit noodzaak. Wij werden spontaan geholpen en kregen de bijkomende nacht voor een zacht prijsje.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Anke25-02-2013

Uitstekend voor een actieve citytrip!

Lijkt langs buiten misschien niet veel soeps, maar is een zalige plaats om tot rust te komen voor en na je actieve dagbestedingen en ook ideale liging om alles te kunnen bereiken! Schoonheid zit wel degelijk vanbinnen! Perfect ontbijt, mooie moderne badkamer met handdoeken en productjes ter beschikking. Gaan zeker nog eens terug! Eco-vriendelijk! Service: vriendelijk en na paar keer zelfs hartelijk! Als je iets vroeg, ging men het onmiddellijk halen of hielp men direct.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8patty06-01-2012

Mooi hotel

Hotel Moris heeft een mooie, luxe uitstraling, terwijl het een 3 sterren hotel is. De hotelkamer heeft een moderne badkamer. Het hotel heeft smalle deuren, wat niet voor iedereen geschikt is. Het hotel ligt dicht bij een metrostation in het centrum van Parijs. Direct nabij het hotel zijn horecagelegenheden en winkels. Het is een kleinschalig opgezet hotel. Ontbijt in de sfeervolle kelder.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 6John&Frederieke31-12-2010

Erg gehorig!!!

Aardig hotel in rustige buurt. Centrum Parijs op circa 20 minuten lopen. Metro Republique op loopafstand. Kleine en nette kamers, maar erg gehorig: buren letterlijk verstaanbaar! Geen aanrader! Ontbijt in kelder is prima. Slechts 1 parkeerplek voor auto, tijdig reserveren en anders publieke en veilige parkeergarage ALHAMBRA op loopafstand (Rue de Malte) +/- EUR. 32,- per dag. Kijk uit voor parkeergarages die autosleutels in eigen beheer willen houden! Bij ALHAMBRA is dit niet het geval.

Gereisd met partner in december 2010

• 7ellen25-07-2008

schoon, dicht bij metro, klein

Prima hotel voor wie parijs wil ontdekken. Dichtbij metrostation gelegen. Wij hadden een rustige kamer, schoon maar klein. Badkamer was recent vernieuwd. Grote prima douche, mooi sanitair. Helaas een klein frans bed, en lakens met een deken ipv dekbedden. Ontbijt is voor franse begrippen uitstekend en wordt in de kelder geserveerd. (wel warm in kelder ondanks aircounit. Kamer heeft geen airco. Verwacht geen hulp van de receptionist - die belt of kijkt tv. De bar is ook de moeite niet waard maar voor een hotelbar ga je niet naar Parijs. De wijk erom heen wordt duidelijk opgeknapt. Naast veel indiase eettentjes, en couscousrestaurants ook een aantal prima Franse brasserieën te vinden.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Esther en Marc13-10-2005

Goed hotel, ziet er netjes uit, ontbijt is prima, vrij uitgebreid, heel gezellig in een knus keldertje. Het was alleen nogal lawaaierig door het personeel, maar dat heb je in een kelder natuurlijk al snel! Leuk kamertje, alleen het bad wat er in zat was bijna geen bad te noemen, als je dubbelgevouwen zat ging het net. En Parijs is natuurlijk geweldig!

Gereisd in oktober 2005

Hotel Moris info