Hotel Molitor Paris by MGallery

HotelWeer vandaag22°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Molitor Paris by MGallery voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Molitor Paris by MGallery in het Nederlands

Overrated

Debbie
28-10-2017

Super mooi disign/luxe hotel.

Toch wel wat kanttekeningen.

De prijs voor koffie is belachelijk!

2 cappuccino en 1 appelap en €25,00 af moeten rekenen dat vonden wij toch een beetje te veel van het goede.

5 sterren hotel en bloedvlekken in het dekbed is toch ook iets wat niet samen gaat en het personeel mag best wat minder arrogant zijn.

Verder wel een mooi zwembad binnen en buiten en mooie kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molitor Paris by MGallery in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molitor Paris by MGallery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Molitor Paris by MGallery scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.