Hotel Mistral, 24 rue Cels ***

Hotel Mistral, 24 rue Cels ***

Hotel Mistral, 24 rue Cels
Hotel Mistral, 24 rue Cels

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mistral, 24 rue Cels voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mistral, 24 rue Cels in het Nederlands

Low budget!

marieke.nijhuis, 14-5-2012

Een prima low budget hotel om te overnachten. Achter het hotel ligt Rue Daguerre en aan deze straat voldoende terrasjes/restaurantjes, weinig toerisme.

Het hotel heeft chambres economique en chambres comfort. De eerste heeft geen eigen douche en wc!! Op de gang dus delen met andere gasten. De kamer van de chambres economique was zeer klein!

De chambres comfort is iets groter en heeft eigen douche en toilet.

Wij zaten op de 5e verdieping zonder lift... Best pittig (met -maar ook zonder- koffer) die klim naar boven.

Voor 9 euro pp is er ontbijt. Prima ontbijt.

Romain, Assistant commercial, 24-12-2017

Hallo,

ons hotel is in 2013 volledig gerenoveerd.

Het zou me een genoegen zijn u terug te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Mistral, Parijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mistral, 24 rue Cels in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mistral, 24 rue Cels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mistral, 24 rue Cels scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: