Hotel Mercure Paris Saint Lazare Monceau

Hotel Mercure Paris Saint Lazare Monceau

1 review over Hotel Mercure Paris Saint Lazare Monceau in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis om Parijs te ontdekken

Bjørn
31-10-2018

Ligt net buiten het historische centrum, op 7 min met de metro tot aan de Arc de Triomphe en Champs Ellysee. Nette kamer, wat aan de krappe kant, maar doenbaar. Proper sanitair. Vriendelijk onthaal en behulpzaam personeel. Ontbijt basic maar voldoende variatie. Gratis wifi. Wij verbleven hier twee nachten en zouden zeker overwegen om bij een volgend bezoek aan Parijs opnieuw dit hotel te boeken.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Saint Lazare Monceau in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Saint Lazare Monceau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.